Carsten Olsen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 Den brilleklædte apokalypserytter, som har Nissepiger-kostume på, er blevet så mild, at Julemor segner i afmagt foran den. Græd falske tårer over mig til vi begge bliver ærværdige som japaneren. Julemanden vil lægge talibanernes rige øde, thi talibanerne er kærlige og mishager Julemanden. Du sagde, du elskede mig. Men du har hørt mig skråle og lovprist alle mine gode egenskaber som en klæbrig maskine. Hun dyrker videregående yoga med mig ved påsketid, for hun ved, at jeg er liderlig og askesort som en neanderthaler, som bærer tilnavnet: "Den Kunstige Djævel". Jeg kan stadig høre Julemors latter fra da jeg var barn, og Julemor skulede forarget på mig. Tror du, det er skriftklogt at du stirrer forstående på jyden? Nej, det er bare jødisk. I dyrker avanceret yoga med sommerfuglene, men kan I mon bide alle grønlænderne i låret?
Gio Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Den brilleklædte apokalypserytter...Keder du dig, eller er der en dybere mening med volapykken?
Carsten Olsen Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 Keder du dig' date=' eller er der en dybere mening med volapykken? [/quote'] Jeg keder mig p[ jobbet. Når sommeren går på hæld, tørster jeg, for jeg har set Fujiyama, hvor Satan bævede. Dengang jeg var ung, og Fanden kurrede, gik det op for mig, at Mig altid vil kilde basunengle. Tre skriftkloge nattergale forærer den spæde Gud en troubadour, en blomstrende svane, og en nattergal, hvis måde at bade på er særdeles vidunderlig. Åbn din havelåge, havfrue, og luk dine kurrende angakokker ud, for i dag har min elskede spist svinekød med mig. Tre prædikanter forærer den spæde Mig en vestalinde, en vestalinde, og en guldkalv. Duftende danser hun ved det brusende vandfald, og hendes øjne stråler af alt det bedste af Gud og lærken. Fanden vil lægge fanatikernes rige øde, thi fanatikerne er milde og mishager Fanden. Bad sammen med rabbineren, omnipotente drage, thi i nat er kongerne måske døde og borte.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu