Jette Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 ....med risiko for at blive stenet, spørger jeg alligevel frygtløst: Hvilke restauranter/madsteder kan I anbefale i Limhamn og Bunkeflo. Jeg har prøvet Thai rest. i Bunkeflo. Den vil jeg foretrække til take-away, men vi skal lige bo i sommerhus inden vi får vores hus, så var det jo rart med et godt sted. Jeg har set at der er en tråd med Malmö og spisesteder, men nu tænkte jeg at prøve lokaltråden :)
Gio Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 ....med risiko for at blive stenet, spørger jeg alligevel frygtløst: Hvilke restauranter/madsteder kan I anbefale i Limhamn og Bunkeflo. Jeg har prøvet Thai rest. i Bunkeflo. Den vil jeg foretrække til take-away, men vi skal lige bo i sommerhus inden vi får vores hus, så var det jo rart med et godt sted. Jeg har set at der er en tråd med Malmö og spisesteder, men nu tænkte jeg at prøve lokaltråden :)M&M´s Food Factory...de kan også handle BMW med dig, hvis det kunne friste ;) (sorry for O.T.-indlæg )
Miriam Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 M&M´s Food Factory...de kan også handle BMW med dig, hvis det kunne friste ;) (sorry for O.T.-indlæg ) Har hørt at det er et ret godt sted
Guest Trine Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 NAMA sushi restaurant ved Limhamn Torg.. superb Limone Italiensk restaurant.. Järnvägsgatan.. ... (den på tværs gennem byen) grønne markiser...
Guest jxhab Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Har hørt at det er et ret godt sted ja helt bestemt.. kan sagtens anbefale det..
Jette Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 M&M´s Food Factory...de kan også handle BMW med dig, hvis det kunne friste ;) (sorry for O.T.-indlæg ) Endnu ikke stenet - men åbenbart sat helt uden for M&M Food Factory? Nå, men når først vi er kommet over broen giver det måske sig selv?
Toft Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 M&M Food Factory? Nå' date=' men når først vi er kommet over broen giver det måske sig selv?[/quote'] Det står på side 1 på www.gulasidorna.se http://kartor.eniro.se/query?streetname=sn%E4ppev%E4gen+10&what=map&asearch=1 :th2:
Gio Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Det står på side 1 på www.gulasidorna.se http://kartor.eniro.se/query?streetname=sn%E4ppev%E4gen+10&what=map&asearch=1:th2:Yessirr! Hovedet på sømmet, Toft
Guest jxhab Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Det står på side 1 på www.gulasidorna.se http://kartor.eniro.se/query?streetname=sn%E4ppev%E4gen+10&what=map&asearch=1 :th2: Ja jeg må i øvrigt anbefale deres fantastiske årgang af faxe kondi light .. eminent serveret og med altid smilende personale :-)
Miriam Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Har hørt at det er lettest at få bord omkring kl 18.30 !
credde Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Har hørt at det er lettest at få bord omkring kl 18.30 ! Hvor bestiller man bord henne?
claus Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Har hørt at det er lettest at få bord omkring kl 18.30 ! Har vidst glemt at udnytte den invitation fra sidste år hmm.... mon den stadig er gældende , med eller uden ondt i hovedet
Miriam Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Har vidst glemt at udnytte den invitation fra sidste år hmm.... mon den stadig er gældende ' date=' med eller uden ondt i hovedet [/quote'] Ja, det var en åben invitation.
Jette Besvaret September 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2006 Det lyder dejligt - og allerede nu har jeg fattet den :o
Ansyos Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Er der nogen der her afprøvet The Cutty Sark? Der ligger der et eller andet sted på hovedgaden i Limhamn?? Ved ikke om det bare er en pub eller hvad det er??
Pfrylle Besvaret September 24, 2006 Rapporter Besvaret September 24, 2006 The Cutty Sark Svar på spørgsmål til Ansyos vedrørende "The Cutty Sark". Jeg har været et par gange ned på Cutty Sark, det er en blanding af restaurant og en pub. Jeg har dog kun været derinde og få et glas øl. Det er en maritim stemning som er derinde, ganske hyggeligt. Og er da evt. en øl-tur værd. Har ikke prøvet maden og kender ikke helt deres prisniveau. Men det kan du jo altid svare på. Så god fornøjelse
CoolAIR Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 Nogen der kender noget til "Kalkugnen" i Klagshamn? I følge denne artikel skulle den blive til restaurant, men kan ikke finde andet... http://sydsvenskan.se/malmo/article146481.ece I øvrigt kommer der også i Limhamn en dansk drevet restaurant, Bossa Nova, som også har en "afdeling" i Køge. Nogle kollegaer der har spist der, siger at det er rigtigt godt!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu