Jump to content

Et sted man IKKE skal stille sin store nye bil på Svenske plader de næste par dage

Recommended Posts

Besvaret
Nørrebro - i nærheden af ungdomshuset: http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Nyhederne/id-4951412/page-12.html Købte ny (dvs. brugt) Audi A8 i går lørdag - er sgu glad for at jeg i dag undlod at køre over til forskellige venner på Nørrebro for at blære mig :scared:
Det kan være de falder til ro efter en tur i din nye bil, måske du alligevel skulle køre over og tilbyde din assistance:tongue2: Jeg tilbød gerne min, men tror min Mondeo giver dem nogle grimme assisiationer og af gammel vane kaster en brosten efter mig:rolleye:
Besvaret
jop man kan jo ikke længere parkere nogle steder uden at have en alarm er lyder som en færge...:mad:
Når først brostene og tåregassen flyver gennem gaden, så tror jeg ikke at man behøves en alarm til at opdage at den er gal!
Besvaret
Når først brostene og tåregassen flyver gennem gaden' date=' så tror jeg ikke at man behøves en alarm til at opdage at den er gal![/quote'] hehe..nope så er man bare på ræven...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...