Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Den er komfortabel at køre i..... Det er så også det eneste positive der er at sige om den..... Har en barndomsven der har en..... Ikke et smukt bekendtskab. Han kan ikke komme af med den igen...Der er ingen der vil ha' dem brugt... Dårlig kvalitet, ingen kollisionssikkerhed, dyre dele og dårlige køreegenskaber....Dyr i benzin..... Ingen god bil. hold dig langt væk.....

Guest Supermule
Besvaret

Ja, hvis du har et udtalt dødsønske i forbindelse med et sammenstød, so be my guest..... De 2 biler er de absolut værste sikkerhedsmæssigt...:(

UUhhh ha det lyder sgu ikke så lækkert' date=' hmmm var ellers meget lun på den, men så kan det da være jeg skal kigge lidt mere på Kia carneval !![/quote']
Guest Supermule
Besvaret
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=5 Kig her...... The Voyager did so badly in the frontal impact that it earned no points, making it the worst of the group by some margin. The body structure became unstable and the steering column was driven back into the driver's chest and head. The Voyager acquitted itself better in the side-impact test, but there was still a fair risk of the driver injuring his abdomen. Chrysler chose the child restraints used in the tests, but the company makes no set recommendations to buyers. Euro NCAP believes it is the manufacturer's responsibility to provide proper restraint for every occupant and is surprised that Chrysler do not recommend a child seat for the Voyager. KIA’s large MPV did badly in these tests. Its driver risked damage to his head, chest and legs while the front passenger risked chest injuries, too. The Carnival’s body was badly damaged in the frontal impact and became unstable. It did worse in the frontal test than in the others because the driver’s head and chest hit the steering wheel, the footwell ruptured and the pedals were pushed backwards by the impact. The child restraints did a good job, meeting Euro NCAP performance requirements. But protection for pedestrians was poor.
Guest Supermule
Besvaret

Masser..... Ford laver Galaxy'en..... VW laver Sharan.... Så er der Renault Espace, Opel Zafira, Toyota Avensis Verso, Corolla Verso osv......

Hmmm nå så køber jeg sgu bare en HUMMER............hvilke alternativer er der så i den bilklasse ?????
Besvaret

Hvaaa... Ulla, skal i have flere i familien! ???? Vi har selv været ude og prøve en Ford Galaxy, og den er såmænd ok, men lidt klumpet... Det er nu en bil til Anne, og hun var 50/50 på den. Vi snupper nok en 2001 V40 istedet. Ulla hils B og prinsessen!

Besvaret

yep er allerede stor som et hus nu er i uge 18 ;-) nånåånåå anne må godt få en "klumpet" bil..............hun skal da ha en VIPER :-P v40 er nice men ikke bagagerum nok til 2 små unger hehe hygge og hils selv Jeg kigger lidt på opel zafire nu.......men skal lige ud og tjekke bagagerummet ud.

Besvaret

OT: Whaaaa Ulla..... Cool :th2: TUSIND TILLYKKE fra os alle tre! Nicklas er jo blevet 8mdr. så der er gang i gaden... Anne og en Viper er vist No-Go! Medmindre Peter "Autohaus" sælger hans til 60k SEK.... ;) Når bilen så skal luftes, så kender vi et sted i skal besøge, som laver god kaffe og chokoladekage!

Besvaret
OT: Whaaaa Ulla..... Cool :th2: TUSIND TILLYKKE fra os alle tre! Nicklas er jo blevet 8mdr. så der er gang i gaden... Anne og en Viper er vist No-Go! Medmindre Peter "Autohaus" sælger hans til 60k SEK.... ;) Når bilen så skal luftes, så kender vi et sted i skal besøge, som laver god kaffe og chokoladekage!
Lidt mere og så er der nok til en udbetalling :):)
Besvaret

Helt klart fed nok....men den har kørt liiige lidt rigeligt (efter min smag anyway). Det vi var på udkig efter var en ny eller en der ikke har kørt mere en 5-10000km. Jeg ved godt man ikke kan slå en MB ihjel...men alligevel. PS. ....og ja, jeg er involveret i Nullas bilkøb ;) :love2:

Besvaret
Tja lidt kendskab har man da efter man blev udlært hos Mercedes i 98. Så en del vito'er/V-klasser er det da blevet til. Dog aldrig benzinerne. Så motoren kender jeg ikke noget til. Gearskiftet var et problem på nogen af modellerne. Det gik meget trægt og skulle skiftes helt. Derudover kan jeg ikke huske noget andet end det var en ok lækker bil i den klasse. Kig evt efter rust på den.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...