PeterN Skrevet September 27, 2006 Rapporter Skrevet September 27, 2006 Vi har købt hus og skal finansiere halvdelen af huset. Hvilke banker har I haft god erfaring med at forhandle renter med? Peter
Carwash Besvaret September 27, 2006 Rapporter Besvaret September 27, 2006 Vi har købt hus og skal finansiere halvdelen af huset. Hvilke banker har I haft god erfaring med at forhandle renter med? Peter prøv provinsbank/danske bank afdeling SE. som er en afdeling af den danskebank, eller Nordea. det er meget nemmere hvis du kontakte din danske afdeling og få dem til at snakke med den svenske afdeling. banker taler hinanden´s sprog mærkeligt nok. jeg har fået noget gennem min nordea bank bare i den svenske afdeling..
Homer Besvaret September 27, 2006 Rapporter Besvaret September 27, 2006 Tjek www.comboloan.se og sammenlign. Umiddelbart har Skandiabanken de laveste renter, men jeg har erfaring med at prutte pris med Nordea Limhamn (-0,20% på ikke-rörlig ränta) og SEB Vellinge (-0,40% på alle). God fornøjelse!
PeterN Besvaret September 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2006 Hej Homer, Det var lige præcis hvad jeg var ude efter, - jeg vil gå i lag med SEB 0,4 ville passe mig ganske udemærket - super oplysning, - tak! Peter
HYACINT Besvaret April 10, 2008 Rapporter Besvaret April 10, 2008 Jeg har taget mit bostad lån fra en dansk bank men vil nu gerne skifte til en svensk eftersom renterne her er betydelig lavere. Jeg derfor oprettet mig hos Skandiabanken og sendt en ansøgning om lånet men den er netop blevet afvist med den begrundelse at jeg ikke kan få lånet fordi min indkomst er fra DK. De er ikke engang interesseret i nogen dokumentation for min indkomst. Kan dette virkelig passe?? Nogen der skulle have oplevet noget lignende? Hvad gør jeg?
Menace Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 vi fik samme fra en svensk bank (skåne provins bank) da vi skulle flytte over... Vi tog kontakt til nordea.dk (min kone havde bank der..) og fik dem til at lave et lånebevis som vi tog over til nordea.se, hvor der ingen problemer var...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu