Ancher Skrevet September 28, 2006 Rapporter Skrevet September 28, 2006 Hej Alle sammen Jeg har nu gjort, som flere af jer, købt parabol gennem Canal Digital i DK, gennem min familie, er der nogen der kan hjælpe med hvordan man sætter den op og sætter den til osv? Jeg har aldrig haft parabol, og har slet ikke forstand på det, kan nogen hjælpe mig? Mvh Maria
BS Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 ja det er så dit næste problem. For det er ikke bare lige. Den skal stå i en særlig vinkel alt efter hvilken satelit du ønsker at hive ned fra. Har desværre ikke selv adgang til sådan udstyr så jeg kan ikke hjælpe dig.
Miriam Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Hej Alle sammen Jeg har nu gjort, som flere af jer, købt parabol gennem Canal Digital i DK, gennem min familie, er der nogen der kan hjælpe med hvordan man sætter den op og sætter den til osv? Jeg har aldrig haft parabol, og har slet ikke forstand på det, kan nogen hjælpe mig? Mvh Maria Mine forældre har lige fået sin parabol inst sin af en teknikker som køre for alle de der firmaer. Og ham kan du få nr til hvis du ikke finder en anden løsning. Han er til at tale med prismæssigt !
Ancher Besvaret September 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2006 Jeg vil meget gerne bede om hans nummer, er det dyrt? Mvh Maria
Miriam Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Jeg vil meget gerne bede om hans nummer, er det dyrt? Mvh Maria Jeg ved det ikke, de fik det med i prisen da de købte. Jg for nr til dig når jeg kommer hjem
Carwash Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 parabol prøve denne http://www.hg-elektronik.se/antenn.html
Homer Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 prøve denne http://www.hg-elektronik.se/antenn.html Kommer de så ned fra Stockholm og hjælper???
Carwash Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Kommer de så ned fra Stockholm og hjælper??? Hmm har de ikke en lokal Office i Skåne? hmm meget wired firma så hehe
Miriam Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Jeg vil meget gerne bede om hans nummer, er det dyrt? Mvh Maria hans mobil er 0734 026634 Jeg har desværre ikke hans navn, der står kun firma navn her. Men han svare vel telefonen. Du kan sige at han lige har installeret på Snäppe´vägen 10, i Bunkeflo og de har henvist dig :)
larscph Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Vi fes forbi den lokale antennebutik i Eslöv og han klarede opsætning af parabol, indstilling og det hele for omkring 1000 sek inkl. parabolskærm, LNB samt kørsel og arbejdstid.
Stokholm Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Ja det blir ikke billigere end det!!!
MissCath Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Vi fes forbi den lokale antennebutik i Eslöv og han klarede opsætning af parabol' date=' indstilling og det hele for omkring 1000 sek inkl. parabolskærm, LNB samt kørsel og arbejdstid.[/quote'] Parabolen havde du med fra DK? Hvad med digital antenne? Ved du om han har styr på det?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu