Jump to content

Scanianet eller konsulent.

Recommended Posts

Guest ThomasO
Skrevet

Indholdet slettet da jeg gerne vil have slettet min profil og indlæg af admin. Har anmodet om dette ASAP-

Besvaret

Tja, det er vel ikke forbudt at tjene penge på andre folks manglende evne til at tænke selv - er det ikke det hele "konsulent-konceptet" går ud på?? :laugh: ANyway, hvis jeg var helt på herrens mark omkring at flytte herover, er et telefonmøde til 95 kr. i timen vel ikke helt galt givet ud, hvis gutterne ellers ved hvad de taler om...

Besvaret
Det er da det perfekte sted' date=' at henvise dem som ikke gider bruge søgefunktionen herinde, men bare (igen) spørger om noget, som allerede er besvaret. :th2:[/quote']Telefon = 95,- kr Søgefunktion = gratis *hummm*....hvorfor er jeg ikke et sekund i tvivl? ;)
Besvaret
ANyway' date=' hvis jeg var helt på herrens mark omkring at flytte herover, er et telefonmøde til 95 kr. i timen vel ikke helt galt givet ud, hvis gutterne ellers ved hvad de taler om...[/quote'] Hej Homer, Telefonmødet koster 95,- kr for 10-15 min. Man skal da være ret meget på tæerne for at kunne nå at stille mange spørgsmål indenfor den tid... og nå at høre svarene også... Når jeg tænker på hvor mange timer jeg har siddet her foran skærmen... - puha, det kunne sandelig godt løbe op ;)
Besvaret

Overskirften på denne tråd bedes ændret til "SCANIANET ELLER KAOS" Jeg vil gerne vide noget om det svenske ejendomsmarked - burde jeg spørge en eller anden, der har med ejendomshandel at gøre frem for at spørge nogen (konsulenter), der spørger nogen, der ikke er beskæftiget med ejendomshandel? Sjovt nok er der intet om det skattemæssige, og efter min egen beskedne mening kan man sagtens bo masser af år i Sverige (eller Danmark) og vide absolut ingenting om skat. Men det kan da være de spørger en revisor, der ikke er beskæftiget i branchen? Jeg stiller gerne min bankkonto til rådighed for eventuelle støttebidrag til at gøre en konsulent rundtosset i skat. Jeg får min advokatsekretær (arbejder dog ikke i branchen) af en kone til at skrive et referat, som så kan blive lagt her i tråden. Bidragsydere får pengene tilbage, hvis svarene fra konsulenten har været tilfredsstillende...

Besvaret
Overskirften på denne tråd bedes ændret til "SCANIANET ELLER KAOS" Jeg vil gerne vide noget om det svenske ejendomsmarked - burde jeg spørge en eller anden, der har med ejendomshandel at gøre frem for at spørge nogen (konsulenter), der spørger nogen, der ikke er beskæftiget med ejendomshandel? Sjovt nok er der intet om det skattemæssige, og efter min egen beskedne mening kan man sagtens bo masser af år i Sverige (eller Danmark) og vide absolut ingenting om skat. Men det kan da være de spørger en revisor, der ikke er beskæftiget i branchen? Jeg stiller gerne min bankkonto til rådighed for eventuelle støttebidrag til at gøre en konsulent rundtosset i skat. Jeg får min advokatsekretær (arbejder dog ikke i branchen) af en kone til at skrive et referat, som så kan blive lagt her i tråden. Bidragsydere får pengene tilbage, hvis svarene fra konsulenten har været tilfredsstillende...
| | | | Hvorfor?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...