thygesen Skrevet October 7, 2006 Rapporter Skrevet October 7, 2006 Hej alle.. Jeg har fået et problem med min messenger.. Selvom folk har deres små profilbilleder på i chat vinduet kan jeg ikke se dem. Jeg kan bare se standard messenger figuren der hvor der skulle være et billede.. Er der nogen der har nogle gode forslag??? Jeg har prøvet at: Installere om, Genstarte, Installere ældre version og nogle få andre ting.. Andre forslag?
BS Besvaret October 7, 2006 Rapporter Besvaret October 7, 2006 Funktioner>indstillinger>generelt>vis display billeder fra andre. Går ud fra du selvfølgelig har kigget der men det kunne jo være.
Carwash Besvaret October 8, 2006 Rapporter Besvaret October 8, 2006 Hej alle.. Jeg har fået et problem med min messenger.. Selvom folk har deres små profilbilleder på i chat vinduet kan jeg ikke se dem. Jeg kan bare se standard messenger figuren der hvor der skulle være et billede.. Er der nogen der har nogle gode forslag??? Jeg har prøvet at: Installere om, Genstarte, Installere ældre version og nogle få andre ting.. Andre forslag? Jeg hávde samme problem , men da jeg afinstallerede og Reboot maskine og derefter fik installere Live messenger Vupti det virkede med det samme http://get.live.com/messenger/overview
thygesen Besvaret October 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 8, 2006 jeg takker for jeres forslag.. havde prøvet begge ting.. så det endte med at jeg brugte 2½ time på en total reinstallation af lorte maskinen.. og vupti så funker vi igen :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu