Simon Irgens Skrevet October 13, 2006 Rapporter Skrevet October 13, 2006 Mine gamle har et hus lidt længere nordpå. Ikke langt fra løber hovedvej 13 og der havde min gamle far spottet at polisen stod og målte ned langs vejen. Min far er sku gået hen og blevet så gammel og støvet at han absolut måtte vade hele vejen op til vejen bare for at snakke med polisen:th2: Nå men noget godt fik han da bragt med sig tilbage, godt nok noget der satte en tanke eller to igang hos mig. I hans snak med polisen fik han af vide at de kan måle biler på op til 1500m fra hvor de står. Jeg tænkte straks at det var en røver men den gamle kunne berette at de faktisk tog en lastbil og gutten fik taget sit kort alt imens han stod der. Han blev målt på noget det ligner 1000m Jeg vidst intet om at de var så skarpe de svensker, viste bare at man i DK kan måle på 300m så det kom sku en smule bag på mig. Er der nogle af jer der er blevet taget med bukserne nede på så lang afstand??
Lynge Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Jeg vidst intet om at de var så skarpe de svensker' date=' viste bare at man i DK kan måle på 300m så det kom sku en smule bag på mig.[/quote'] Snakkede med en panser basse for et par uger siden, han sagde at de kunne måle op til 500 m, men det holdt kun i retten op til de 400 m.
Simon Irgens Besvaret October 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2006 Snakkede med en panser basse for et par uger siden' date=' han sagde at de kunne måle op til 500 m, men det holdt kun i retten op til de 400 m.[/quote'] Hmm skørt.... Har dog hørt at dem de har med i bilen har kortere rækkevide men jeg ved sku ikke med den de stod med der. Den stod på et stort stativ så ved sku ikke om de har flere forskellige slags
Janteploven Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Snakkede med en panser basse for et par uger siden' date=' han sagde at de kunne måle op til 500 m, men det holdt kun i retten op til de 400 m.[/quote'] yeps 400 er max, alt andet kan de skrotte, har dette fra en intern ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu