Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg står og skal bruge rugmel til aftensmad.... men hvad hedder det på svensk ?? Er det det som kaldes Råg sikt ?? For så har jeg allerede købt dette ved en fejl da jeg troede det var ren hvedemel :tongue2:

Besvaret
Hej Jeg står og skal bruge rugmel til aftensmad.... men hvad hedder det på svensk ?? Er det det som kaldes Råg sikt ?? For så har jeg allerede købt dette ved en fejl da jeg troede det var ren hvedemel :tongue2:
Groft rugmel hedder grovt rågmjöl. Råg sikt er rugmel, hvor skaldelene er sigtet fra. :)
Besvaret
Groft rugmel hedder grovt rågmjöl. Råg sikt er rugmel' date=' hvor skaldelene er sigtet fra. :)[/quote'] Hej Tak for dit fine forklarende svar, det var da noget man kunne bruge til noget...:thumbup: ;)
Besvaret
Hov, her skal vi vist lige have rettet en lille detalje. Rågsikt består af 60% hvedemel og 40% sigtet rugmel. Grovt rågmjöl (eller bare rågmjöl) er rugmel :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...