Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har ringet lidt rundt til et par forskellige. Synes nu ikke, prisen varierer så meget, at der ligefrem er noget at løbe efter. Jeg er dog blevet foreslået at gå over til 15" nu jeg alligevel skal have fælge. Jeg har 16" som standard på sommerdækkene. Nogen, der har erfaring med om det gør en forskel (udover 3K i prisen) ?

Besvaret
Jeg har ringet lidt rundt til et par forskellige. Synes nu ikke, prisen varierer så meget, at der ligefrem er noget at løbe efter. Jeg er dog blevet foreslået at gå over til 15" nu jeg alligevel skal have fælge. Jeg har 16" som standard på sommerdækkene. Nogen, der har erfaring med om det gør en forskel (udover 3K i prisen) ?
Jeg er enig i dit hovedsynspunkt :thumbup: Jeg er også enig i forslaget om at køre på 15" vinterhjul. Sidste vinter gjorde jeg netop det - dækkene bliver naturligvis "højere" (dæksiden altså), men samtidigt lidt smallere, hvilket kan være en fordel i sne/sjap. Køreegenskaberne bliver selvfølgelig marginalt dårligere, men komforten bliver bedre (fordi den lidt højere dækside bidrager til affjedringen). NB Du skal liiiige checke om der kan sidde 15" på bilen - ikk'? Det går f.eks. fint på en Skoda Octavia og vist også på en VW Golf V. Men det går IKKE på en Audi A3.
Besvaret
Hvad er det for en bil du har ?? Det kommer jo an på om der er plads til Caliberne..:)
Besvaret
307'er' date=' diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) )[/quote'] En Peugeot 307 bør kunne køres med både 15" og 16". En 15" fælg bør være 6 x 15 Centerhul 65 mm Boltcirkel 108 mm - 4 bolte ET 27
Guest Supermule
Besvaret

Hvis du mangler fælge, så har jeg et sæt 17" liggende fra en Partner du kan få for 2500......

307'er' date=' diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) )[/quote']
Besvaret
307'er' date=' diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) )[/quote'] Vi har helt nye 16" alu med vinterdäk til 7,499 sek inkl montering på bilen og det er ligemeget om du vi ha eller uden dubb :):)
Besvaret
Vi har helt nye 16" alu med vinterdäk til 7' date='499 sek inkl montering på bilen og det er ligemeget om du vi ha eller uden dubb :):)[/quote'] Kan jeg se billeder af dem, og har du nogen til en audi a3 2007? Hvilke dæk er der monteret?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...