Guest Mogens Skrevet October 18, 2006 Rapporter Skrevet October 18, 2006 Er der mon en venlig sjæl "derude", som kender en reparatør, der kan reparere en defekt kilerem (og måske generator) "her og nu". Tak...
Homer Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Hvis en reparatør er det samme som en mekaniker, så prøv Roger på 070 5704435 - har et værksted i V. Ingelstad, og plejer at være hurtig, dygtig og billig.
Guest Mogens Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Hvis en reparatør er det samme som en mekaniker, så prøv Roger på 070 5704435 - har et værksted i V. Ingelstad, og plejer at være hurtig, dygtig og billig. Kanon da ! - thanx. Det er Vellinge area? - du har ikke en adresse?
Miriam Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Er der mon en venlig sjæl "derude"' date=' som kender en reparatør, der kan reparere en defekt kilerem (og måske generator) "her og nu". Tak...[/quote'] Er det i SE eller DK han skal bruge en ?
Guest Mogens Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Er det i SE eller DK han skal bruge en ? Det er i princippet lige meget - jeg kan evt. ledsage ham, hvis det er i DK...
Homer Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Kanon da ! - thanx. Det er Vellinge area? - du har ikke en adresse? Ja, det er på 101'eren ca. 10 km. fra Malmö... Har desværre ikke en adresse, men værkstedet ligger lidt udenfor byen...
Miriam Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Det er i princippet lige meget - jeg kan evt. ledsage ham' date=' hvis det er i DK...[/quote'] Tænkte mere at hvis han boede i DK var det nemmest, men sig til hvis ham i Vellinge ikke bliver til noget, så har jeg en god en i Kastrup
Guest Mogens Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Tænkte mere at hvis han boede i DK var det nemmest, men sig til hvis ham i Vellinge ikke bliver til noget, så har jeg en god en i Kastrup Thanx - vil jeg gøre :th2:
Guest Mogens Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Thanx - vil jeg gøre Tak for jeres hurtige hjælp :th2: Roger jobber med vognen, der skulle være klar fredag. Helt kanon ;)
Homer Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Tak for jeres hurtige hjælp :th2: Roger jobber med vognen, der skulle være klar fredag. Helt kanon ;) ..på bekostning af montering af Homers vinterdæk - men Roger afregner naturligvis 20% kommision til Homer...
credde Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 ..på bekostning af montering af Homers vinterdæk - men Roger afregner naturligvis 20% kommision til Homer... Det var da tidligt du skulle have vinterdæk på!
Homer Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Det var da tidligt du skulle have vinterdæk på! De skal ikke på bilen endnu - bare på fælgene... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu