Jump to content

Hurtig hjælp, venligst ! (rep. af min søns BMW 325i)

Recommended Posts

Skrevet

Er der mon en venlig sjæl "derude", som kender en reparatør, der kan reparere en defekt kilerem (og måske generator) "her og nu". Tak...

Besvaret
Hvis en reparatør er det samme som en mekaniker, så prøv Roger på 070 5704435 - har et værksted i V. Ingelstad, og plejer at være hurtig, dygtig og billig.
Kanon da ! - thanx. Det er Vellinge area? - du har ikke en adresse?
Besvaret
Er der mon en venlig sjæl "derude"' date=' som kender en reparatør, der kan reparere en defekt kilerem (og måske generator) "her og nu". Tak...[/quote'] Er det i SE eller DK han skal bruge en ?
Besvaret
Er det i SE eller DK han skal bruge en ?
Det er i princippet lige meget - jeg kan evt. ledsage ham, hvis det er i DK...
Besvaret
Kanon da ! - thanx. Det er Vellinge area? - du har ikke en adresse?
Ja, det er på 101'eren ca. 10 km. fra Malmö... Har desværre ikke en adresse, men værkstedet ligger lidt udenfor byen...
Besvaret
Det er i princippet lige meget - jeg kan evt. ledsage ham' date=' hvis det er i DK...[/quote'] Tænkte mere at hvis han boede i DK var det nemmest, men sig til hvis ham i Vellinge ikke bliver til noget, så har jeg en god en i Kastrup
Besvaret
Tænkte mere at hvis han boede i DK var det nemmest, men sig til hvis ham i Vellinge ikke bliver til noget, så har jeg en god en i Kastrup
Thanx - vil jeg gøre :th2:
Besvaret
Thanx - vil jeg gøre
Tak for jeres hurtige hjælp :th2: Roger jobber med vognen, der skulle være klar fredag. Helt kanon ;)
Besvaret
Tak for jeres hurtige hjælp :th2: Roger jobber med vognen, der skulle være klar fredag. Helt kanon ;)
..på bekostning af montering af Homers vinterdæk - men Roger afregner naturligvis 20% kommision til Homer... :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...