Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Har kig på en lejlighed i almvik nærmere Kvartettgatan. Er der nogen der kender til denne bolig bebygelse: Bredbånd hvilke muligheder? området generalt? noget man ellers være forberedt på? martin

Besvaret
Hej alle Har kig på en lejlighed i almvik nærmere Kvartettgatan. Er der nogen der kender til denne bolig bebygelse: Bredbånd hvilke muligheder? området generalt? noget man ellers være forberedt på? martin
Hey - bor i området - meget stille og roligt og en del danske beboere... sker ikke det store i weekenderne mht. larm osv... selvfølgelig lidt fester engang imellem - skal der sgu også være plads til! Bredbandsbolaget udbyder i hvert fald fiber-internet på Kvartettgatan (dog har jeg efter 2 måneders venten stadig ingen internetforbindelse ;) ). Der er laaaaang ventetid på garage - ellers nogle ret fede "underjords" garager med aflåste stålbure og vaskeplads... en del bilindbrud i området - sørg for bilalarm... de biler jeg har set (inkl. mine egne) der har været indbrud i, har været uden bilalarm. Pizzaria, bager slagter mv. i området - alt i alt super godt synes jeg :)
Besvaret

Det lyder rigtigt fedt.. det var lige det jeg var ude efter. overtager lejlighed fra dec hvis alt går vel.. Er der noget ved lejlighederne man skal være efter inden køb? Kan man bestille internet før tid og hvad koste fiber? hvad går tyvene mest efter af biler, håber på at anskaffe mig en audi? martin

Besvaret
Det lyder rigtigt fedt.. det var lige det jeg var ude efter. overtager lejlighed fra dec hvis alt går vel.. Er der noget ved lejlighederne man skal være efter inden køb? Kan man bestille internet før tid og hvad koste fiber? hvad går tyvene mest efter af biler, håber på at anskaffe mig en audi? martin
jamen tillyke med det :th2: Altså selvfølgelig skal lejligheden være i god stand men du skal gennemgå lejligheden med sælger og checke at alt er ok... i Sverige hæfter mægleren også ved lejlighedens stand, ved overtagelse... dvs at ansvaret ikke kun er dit mht. lejlighedens stand... for mit vedkommende var det ganske problemfrit :th2: det nemmeste er nok at kontakte sælger og overtage vedkommendes internetforbindelse hvis vedkommende har een... som sagt venter jeg stadig på min fiberforbindelse! En 100 mbit koster vist 329 SEK/mdr... Af de indbrud jeg har set var det anlæg... og mine to biler var det også anlæg de gik efter... de havde overhovedet ikke rørt tændingen og at dømme efter mit sidste indbrud var det nogle amatør-amøber der havde prøvet at få et specieldesignet integreret anlæg ud - hvilket de så ikke kunne... har nu fået installeret alarm i bilen :) hvis du er øresundspendler/tog ligger Svågertorp 7 min. kørsel fra området...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...