Jump to content

Ikea flytter til Svågertop

Recommended Posts

Skrevet

Det siger rygtet i hvert fald, jeg ved ikke om det er old news for jer andre =) Det glæder vi os til. Jeg fik at vide i går at det faktisk er Ikea der ejer alt jorden derude, de købte det af kommunen for 5-10 år siden eller noget- Det må da have været en god forretning. Det gamle Ikea ved Bultofta skal laves om til lejligheder.

Besvaret
Så bliver der da endnu mere trafikkaos derude end' date=' der er i dag.[/quote'] hehe ja nu bygger de jo nogle rundkørsler, men personligt så ville det være fint med lyskryds, men det er nok lidt svært desværre.
Besvaret
personligt så ville det være fint med lyskryds
Rundkørsler afvikler trafikken langt mere smidigt end lyskryds, så det...
Besvaret
Fandme ikke her i Sverige
Jow da - for her kan man som I Frankrig godt finde ud af at køre i 2 baner. Også UD af en rundkørsel !
Besvaret
Jow da - for her kan man som I Frankrig godt finde ud af at køre i 2 baner. Også UD af en rundkørsel !
nu kommer der i hvert fald en rundkørsel ved GDS vasken, så må vi se,men et eller andet sted tror jeg du har ret, det vil nok skabe lidt kaos med lyskryds
Besvaret
Ja så længe bilerne i begge baner skal ud af den næstkommende afkørsel. Det der med at blinke til højre når man hiver slæden fra inderste vognbane på tværs af yderste og ud af en afkørsel ser ikke ud til at være slået igennem for alvor her i byen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...