Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jep, Reifenversand er klart de bedste og billigste! :th2: Men vär opmärksom på, at däkkene sendes med kurerfirma og derfor leveres i dagstid. Hvis man ikke er hjemme bliver der lagt en seddel og man skal ringe og aftale ny leveringstid. Brug derfor arbejdsadressen (kollegerne kigger kun lidt märkeligt, når der kommer et däk... :rolleyes:) Mener desuden også at det er en del dyrere at få sendt til SE, så hvis du kan få sendt til nogle i DK er det også at foreträkke.

Besvaret
(kollegerne kigger kun lidt märkeligt' date=' når der kommer et däk... :rolleyes:) Mener desuden også at det er en del dyrere at få sendt til SE, så hvis du kan få sendt til nogle i DK er det også at foreträkke.[/quote']Nu fik jeg ikke tilsendt et MC-dæk, men derimod fire styk almindelige sommerdæk til dytten sidst jeg handlede online-gummi (daekonline.dk) - og der var en del penge at spare ved at få dem leveret i DK fremfor SE. Og ja...kollegaerne lurede lidt da jeg pludselig havde fire sutter stående i kontoret :p
Besvaret
noget specielt nogle kan anbefale skal være 160/60zr 17 til en cbr 600 ;-)
Pirelli 160/60ZR17 (69W) M/C TL Scorpion Sync. Har samme dæk på min maskine, bare i størrelsen 180/55. Super fede dæk, men også i den lidt dyre ende (138,43 Euro).
Besvaret
noget specielt nogle kan anbefale skal være 160/60zr 17 til en cbr 600 ;-)
Det kommer selvfölgelig meget an på hvad du skal bruge däkket til... Altså mange langture, banekörsel, som pendling i alt slags vejr osv.osv. Men gode (touring) däk med mange kilometer i er fx. Michelins Pilot Road, Brigdestones BT020 og Metzelers roadtec Z6. Jeg körer selv med lidt mere sportsprägede däk, men må så også skifte bagdäk lidt oftere... (man kan jo også vælge at køre med sportsdæk foran og touringdæk bagpå). Efter at have prøvet et sæt Dunlop dæk (D208), er jeg blevet overtroisk og kører fremover igen kun med Metzelers sportec M1! Det er super gode sportsdæk, til både bane og vej :th2:
Besvaret

Hey.....Metzlers Roadtec z6 er rigtig gode allround dæk....man kan godt finde dæk der holder længere, men grip i regnvejr og på bane/tør- vej er formidabel(?). Og det siger jeg udfra egne erfaringer med en CBR 600 F4i fra -03). (Hvad er det for en du har Fisker??)

Besvaret

Min Triumph er standard monteret med Brigdestones BT020 ... Kanon dæk. Og, det holder den også på vejen når der bliver kørt lidt sporty, så med mindre du kører med knæet i jorden konstant, så kan dette dæk klart anbefales.

Besvaret
Hey.....Metzlers Roadtec z6 er rigtig gode allround dæk....man kan godt finde dæk der holder længere' date=' men grip i regnvejr og på bane/tør- vej er formidabel(?). Og det siger jeg udfra egne erfaringer med en CBR 600 F4i fra -03). (Hvad er det for en du har Fisker??)[/quote'] En gammel cbr 600 f3 fra 98, så bliver man ikke så ked af det når man kaster den i jorden ;-)
Besvaret
En gammel cbr 600 f3 fra 98' date=' så bliver man ikke så ked af det når man kaster den i jorden ;-)[/quote'] :o Det er alligevel kun de förste skrammer som gör ondt :rolleye: Har lige snakket med en kammerat, som har samme model som du. Han körer KUN med Michellins Pilot Power, da hans erfaring viser, at de holder 50% längere end alle andre (han körer 11.000 km med dem) og han ville anbefale, at du satte 170/60 på i stedet for 160/60, da sidstnävnte skulle väre lidt for spidse til en 5" bagfälg (det var hvad han sagde, ikke at jeg har en skid forstand på det...) Så nu har du fået forskellige råd fra os alle herinde -kanon! :D Held og lykke med det:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...