Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
er ved at købe lejlighed i nydala som ligger 3 km. fra svägertorp. Er der nogen der ved om man kan parkere bilen ved svägertorp staion uden at skulle betale en formue for det?
Der er to muligheder, så vidt jeg ved: 1) Købe et kort til anlæget. Koster, for det billigste, 430 sek pr. måned, og der er vist nok en kø til kortet nu. 2) Parker på de omkring-liggende pladser ved diverse butikker, og betal en parkeringsbøde engang i mellem. Dyrt i de perioder de kører "hetz" mod området - andre perioder kan man nok løbe ind i gratis måneder. Uanset set hvad: tag anlægget med når du forlader bilen, og håb at alle ruder er indtakte når du kommer tilbage. Jeg har parkeret der i lidt over ½ år nu, og er 7-9-13 heldigvis sluppet for ubudne gæster indtil videre... Men ser jævntlig rester af bilruder derude...
Besvaret
Jeg har parkeret der i 5½ år og har aldrig været ude for noget. Kan dog anbefale at lade bilen stå med åbent handskerum' date=' for at vise, at der ikke er gemt noget deri.[/quote'] Klogt træk. ved i hvor på nettet jeg kan skrive mig op til et sådan parkeringskort på månedsbasis.?
Besvaret
Klogt træk. ved i hvor på nettet jeg kan skrive mig op til et sådan parkeringskort på månedsbasis.?
Hmm. Hvis det er muligt, burde det kunne gøres på http://www.parkering.malmo.se Eller er det bare at ringe til dem... edit: På siden står der så: För bokning av månadskort vänligen ring vår kundtjänst på telefon 34 19 40. Hyra/Abonnemang 430 kr/månad, rörlig plats (P-Assistans försäkring ingår) Nogen der ved hvad den forsikring dækker over?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...