koustrup Skrevet October 26, 2006 Rapporter Skrevet October 26, 2006 Også når jeg regner om, så syntes jeg ikea sverige er dyrer end DK. Er det en regne fejl, eller er der en årsag?
BS Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Jeg har oplevet det er meget forskelligt alt efter hvad man skal have. En kontorstol jeg købte var 20kr + kursen billigere. Andre ting har været væsentligt dyrere.
koustrup Besvaret October 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2006 Jeg har oplevet det er meget forskelligt alt efter hvad man skal have. En kontorstol jeg købte var 20kr + kursen billigere. Andre ting har været væsentligt dyrere. Vi kan spare ca. 1000 kr. på sofaer i dk med kurs forskel osv.! Troede bare sverige var ikeas hjemland
BS Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Troede bare sverige var ikeas hjemland Ja og iflg. nogen er Ikea Sveriges hovedstad. Tror ikke på alt hvad du hører:th2:
Rene Larsen Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Generelt er møbler dyre i Sverige. Jeg købte en sofabord til ca. SEK 2900,- i SE, det samme koster ca. DKK 1700,- i DK - det var dog ikke hos Ikea.
ulmus Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Jeg har hørt om en sofagruppe, der i "Jysk" i Sverige kostede 10.000 sek. og Danmark dkr. 6000,- også i "Jysk". Så det er altså ikke kun IKEA.
lilleven1 Besvaret October 27, 2006 Rapporter Besvaret October 27, 2006 jeg har lige købt en ny 3 pers. sofa, en stol, et sofabord, og en seng. prisen er den sammen om vi køber det i DK eller SV. møbleren er købt hos ilva i sveriger der var levringen billigst:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu