Sisse Skrevet October 26, 2006 Rapporter Skrevet October 26, 2006 Hejsa.. Min mor på 48, har meget slem gigt og problemer med ryggen, herhjemme i DK er hun i job via løntilskud fra kommunen... Findes sådan en ordning i sverige hilsen helene
Miriam Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Hejsa.. Min mor på 48, har meget slem gigt og problemer med ryggen, herhjemme i DK er hun i job via løntilskud fra kommunen... Findes sådan en ordning i sverige hilsen helene Ja, det gør der, jeg ved at vores tidligere assistent var ansat på de vilkår, det er vist igennem arbejdsformedlingen og kommunen
Nils Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Hejsa.. Min mor på 48, har meget slem gigt og problemer med ryggen, herhjemme i DK er hun i job via løntilskud fra kommunen... Findes sådan en ordning i sverige hilsen helene Der findes uden tvivl skånejob i Skåne, men var det ikke nemmere at beholde jobbet i Danmark og så pendle? :)
Humle Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Der findes uden tvivl skånejob i Skåne' date=' men var det ikke nemmere at beholde jobbet i Danmark og så pendle? :)[/quote'] Skånejob i skåne ? LOL:D
Sisse Besvaret October 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2006 Nej ikk pendle, da hun bor på lolland falster, rimlig langt at pendle fra klippan
Nils Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Nej ikk pendle' date=' da hun bor på lolland falster, rimlig langt at pendle fra klippan[/quote'] Aha, Klippan. Der har AMS sikkert nok at se til ellers, men det er nok dem, der står for "lönebidrag" til personer med "funktionshinder". Her er lidt fakta: http://www.ams.se/admin/Documents/faktablad/lonbid.pdf Hvis din mor melder sig ind i en svensk a-kasse ved flytningen, så skulle der nok være hjælp at hente der - altså hjælp til at overskue mulighederne. A-kasser og arbejdsformidling er jo under forvandling efter regeringsskiftet, så det er ikke sikket, at den ordning, der gælder i dag også gælder i morgen. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu