Audii Skrevet October 29, 2006 Rapporter Skrevet October 29, 2006 Hej Ved godt at mit brugernavn er Audii men alligevel synes jeg at jeg vil have en BMW 330 fra cirka 2003 - Hvad synes i om denne bil? God dårlig? Skal jeg vælge diesel/bensin? Nogen som har prøvet den? Børnesygdomme, eller noget i vejen med den? Går de hurtigt i stykker? (Her tænker jeg på værksted flere gange om året?
Audii Besvaret October 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2006 Hej Ved godt at mit brugernavn er Audii men alligevel synes jeg at jeg vil have en BMW 330 fra cirka 2003 - Hvad synes i om denne bil? God dårlig? Skal jeg vælge diesel/bensin? Nogen som har prøvet den? Børnesygdomme, eller noget i vejen med den? Går de hurtigt i stykker? (Her tænker jeg på værksted flere gange om året? For resten - Har tænkt på sådan i automat og er et krav - synes i automat gear'ene er gode i bmw'erne?
BS Besvaret October 29, 2006 Rapporter Besvaret October 29, 2006 Diesel eller ej skal du nok kigge på dit kørsels behov. Kører du over 30kkm om året bør du nok overveje diesel. Men regn lidt på det.
runel Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 Hej Ved godt at mit brugernavn er Audii men alligevel synes jeg at jeg vil have en BMW 330 fra cirka 2003 - Hvad synes i om denne bil? God dårlig? Skal jeg vælge diesel/bensin? Nogen som har prøvet den? Børnesygdomme, eller noget i vejen med den? Går de hurtigt i stykker? (Her tænker jeg på værksted flere gange om året? Jeg har en 330ci som jeg er ovenud tilfreds med. I det år jeg har nået at have min har der ingen problemer været, overhoevedet, bortset fra den "kendte" ting med at de tidligere E46 gerne vil ruste lidt på motorhjelmen over forlygterne (på indersiden). Heldigvis kunne jeg bruge denne viden til at trykke sælgerens pris med 20k, hvorefter jeg kørte ned til BMW og bad dem om at skifte mootorhjelmen på rustgarantien. Det gjorde de, kvit-og-frit. Hvis du har nogen konkrete spørgsmål ellers, besvarer jeg dem gerne. Jeg valgte min pga udseendet, den silkebløde motor og den "sportslige" fornemmelse hele bilen gir, både indeni og køremæssigt. /Rune
Peter H. Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 Hej Ved godt at mit brugernavn er Audii men alligevel synes jeg at jeg vil have en BMW 330 fra cirka 2003 - Hvad synes i om denne bil? God dårlig? Skal jeg vælge diesel/bensin? Nogen som har prøvet den? Børnesygdomme, eller noget i vejen med den? Går de hurtigt i stykker? (Her tænker jeg på værksted flere gange om året? Meget läkker bil men pröv dem begge .. Og pröv aldrig en M3 for så er du solgt :)
larscph Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 synes i automat gear'ene er gode i bmw'erne? Det er noget af det bedste automatgear der er lavet!
Audii Besvaret November 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2006 Meget läkker bil men pröv dem begge .. Og pröv aldrig en M3 for så er du solgt :) Ville faktisk meget gerne prøve en m3 - men tror sku ikke nogen vil da jeg kun er 21
Guest Trinity Besvaret November 5, 2006 Rapporter Besvaret November 5, 2006 Nu skal du huske på, at du er i Sverige og ikke i Danmark. En M3 er jo ikke en voldsom dyr bil her og slet når de har nogle år og km. på bagen. Er du seriøs burde der ikke noget til hinder for at du kan få lov at prøve sådan en.
Peter H. Besvaret November 5, 2006 Rapporter Besvaret November 5, 2006 Ville faktisk meget gerne prøve en m3 - men tror sku ikke nogen vil da jeg kun er 21 Problemet er bare at når du först har prövet en M3 vil du ikke ha en 330.. M3 er noget at det bedste der er blevet lavet..:):)
runel Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Nu skal du huske på, at du er i Sverige og ikke i Danmark. En M3 er jo ikke en voldsom dyr bil her og slet når de har nogle år og km. på bagen. Er du seriøs burde der ikke noget til hinder for at du kan få lov at prøve sådan en. Spørgsmålet er vel snarere hvor mange på 21 der er seriøse i betragtning af hvad forsikringspræmien typisk vil være for en 21 årig? Jeg siger ikke det er umuligt, men der er nok langt imellem dem der har lyst til at betale hvad det koster.
Lasse S Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 M3 er noget at det bedste der er blevet lavet..:):) Mener du M3 generelt eller kun E46'eren? :)
Peter H. Besvaret November 8, 2006 Rapporter Besvaret November 8, 2006 Mener du M3 generelt eller kun E46'eren? :) Alle M3 er fine men nu var det E46 jeg tänkte på..Vi har haft mange af dem er väret på Ringen i nogle af dem og damm hvor de virker :):)
DarkAdMiN Besvaret November 9, 2006 Rapporter Besvaret November 9, 2006 Apropo bmw 330 årgang 2003 - Fed bil. Var meget tæt på at købe den dog fik jeg vide i sidste ende at forsikringen ville koste mig 22.000 Kr og fuld kasko 48000 kr. fandme vanvittigt! og ja min alder er "kun" 20 år
Peter H. Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Apropo bmw 330 årgang 2003 - Fed bil. Var meget tæt på at købe den dog fik jeg vide i sidste ende at forsikringen ville koste mig 22.000 Kr og fuld kasko 48000 kr. fandme vanvittigt! og ja min alder er "kun" 20 år Du skal bare köbe bil hos os og skifte hver 6 mdr så koster det kun 1600 sek om året :):)
DarkAdMiN Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Du skal bare köbe bil hos os og skifte hver 6 mdr så koster det kun 1600 sek om året :):) Aha.... Hvordan foregår det ?
hr.w Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 ja må vi liige høre lidt mere om det ???
BS Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 ja må vi liige høre lidt mere om det ??? Forhandler intro tilbud fra Folksam. Fik selv samme tilbud da jeg købte min og slog selvfølgelig til. Men folksam forstår godt nok ikke at holde på deres kunder da de var 9k dyere end det tilbud jeg havde i forvejen fra andet selskab:surprise:
DarkAdMiN Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Forhandler intro tilbud fra Folksam. Fik selv samme tilbud da jeg købte min og slog selvfølgelig til. Men folksam forstår godt nok ikke at holde på deres kunder da de var 9k dyere end det tilbud jeg havde i forvejen fra andet selskab:surprise: Hmm,.... så efter de 6mdr er den gal igen? ingen smutveje?
Peter H. Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 Hmm' date='.... så efter de 6mdr er den gal igen? ingen smutveje?[/quote'] Jo köbe ny bil :):)
Audii Besvaret November 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2006 http://www.sportbilcenter.se/ samme princip som autohaus men bare med federe og flere biler - og NEJ det er ikke mit firma eller en jeg kender
claus Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 Måske , men snakker hans dansk hvis der opstår bøvl.... desuden synes jeg ikke priserne er specielt gode hos ham........
Guest Mogens Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 http://www.sportbilcenter.se/ samme princip som autohaus men bare med federe og flere biler Flere biler? - dødirriterende med en flok bilannoncer, hvor halvdelen er biler, der er solgte. Hva' ska' jeg brug' det til ?
Jønsson Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 http://www.sportbilcenter.se/ samme princip som autohaus men bare med federe og flere biler - og NEJ det er ikke mit firma eller en jeg kender Har engang handlet bil der og gør det ikke igen..... :thumbdown
mrode Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 Har engang handlet bil der og gør det ikke igen..... :thumbdown Hvilken? Skandale-Audien?
Jønsson Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Hvilken? Skandale-Audien? Nope, tidligere handel. De er vist også gået konkurs et par gange, for derefter at starte op på ny...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu