Jump to content

Rosengård, fra FOX News

Recommended Posts

Besvaret

Gad vide vor gamle deres klip er ? Moskeen brændte ned for 3½ år siden (+/- nogle måneder) Det passer jo egentlig også meget godt med det billede der var for nogle år siden, inden politiet og "fædregruppen" startede deres arbejde...

Besvaret

Det klip har jeg set før. Mener det var bragt her på debatten tidligere. Men det er typisk af Fox news kun at fremhæve de dunkle, konfliktprægede aspekter.

Besvaret
politisk dagsorden - tja der er danmark vel ikke meget bedre. Du skal ikke komme og sige at DR ikke også har en politisk dagsorden "" :-)
Hmm det tror jeg nu heller ikke jeg har skrevet:confused: Jeg siger bare at Fox News har en klar politisk agenda, det er jo almindeligt kendt at de mere eller mindre åbenlyst støtter Republikanerne, og mit budskab var skam bare at man skal være temlig kritisk over for den slags nyhedskilder;)
Besvaret
Tror du Bush fisker efter stemmer i Rosengård ?? Så ER han virkelig langt ude.
Han ER langt ude, men han fisker næppe stemmer i Rosengården, det er sjovt det kan jeg heller ikke huske noget om at have sagt:confused: Jeg prøver bare at fortælle at man nok ikke skal basere sin viden på hvad FOX News fortæller, men måske finde lidt mere pålidelige medier, eller en anden helt grotesk tanke........måske selv tage derud og kigge på det:th2:
Besvaret

Hvis man ikke bryder sig om Fox News' vinkling, kan man jo slappe af med Danmarks Radio, hvis medarbejder Narcisa Vucina (tror jeg, det staves) helt enkelt konstaterede: "Der er ingen kriminalitet i Rosengård." Der er medier for enhver smag. :D

Besvaret
Hvis man ikke bryder sig om Fox News' vinkling, kan man jo slappe af med Danmarks Radio, hvis medarbejder Narcisa Vucina (tror jeg, det staves) helt enkelt konstaterede: "Der er ingen kriminalitet i Rosengård." Der er medier for enhver smag. :D
Ja det var der jeg ville hen ad, som Nils så fint viser man skal være kritisk over for alle medie:th2: Det er såmen ikke fordi jeg har nogen bestemt torn i siden på FOX, men ville lige gøre opmærksom på det for dem der ikke kender FOX. Hvad folk ellers bruger som deres nyheds kilder, er jeg da totalt ligeglad med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...