Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Mit venstre bagdæk gik neden om og hjem for en rum tid siden, fandte en gigantisk skrue i dækket, har fjernet den og nu er der et pænt hul der skal lappes. Nogen der kan anbefale nogen i malmö og omegn? og hvorn er priserne i henhold til danske priser?? De tager vist 220dkr i glostrup i dansk dækcenter eller hvad de nu hedder men jeg gider dårligt skulle fixe det til og fra job så det ville være fedt hvis jeg kunne ordne det en lørdag eller noget i sverige

Besvaret

Hvis en "pænt" hul betyder, at det er stort, skal du nok overveje, om det er sikkerhedsmæssigt korrekt at lappe det. Du kan selvfølgelig insistere på at få det lappet, men det vil være betydeligt sikrere at kassere det. Spørg din dæk-mand, om han mener at det er forsvarligt at lappe det.

Besvaret
Hvis en "pænt" hul betyder, at det er stort, skal du nok overveje, om det er sikkerhedsmæssigt korrekt at lappe det. Du kan selvfølgelig insistere på at få det lappet, men det vil være betydeligt sikrere at kassere det. Spørg din dæk-mand, om han mener at det er forsvarligt at lappe det.
Sikkerhed siger du, hmm det kan der selvfølgelig være noget om... Må høre mig lidt omkring. Tak for svaret
Guest Supermule
Besvaret

Jeg kan fikse det for en hundrede mand................... Kræver bare du kigger forbi Amager efter kl 16................

Besvaret
Sikkerhed siger du' date=' hmm det kan der selvfølgelig være noget om... Må høre mig lidt omkring.[/quote']...også afhængig af hvor skruen har siddet. Er det i slidbanen, så burde det kunne repareres hvis ikke hullet er for stort. Er punkteringen derimod sket i yderkanten af slidbanen/siden af hjulet, så er det ikke sikkerhedsmæssigt forsvarligt at lappe det til. Det vil enhver ordentlig dækmand nikke samstemmende til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...