Simon Irgens Skrevet November 2, 2006 Rapporter Skrevet November 2, 2006 Mit venstre bagdæk gik neden om og hjem for en rum tid siden, fandte en gigantisk skrue i dækket, har fjernet den og nu er der et pænt hul der skal lappes. Nogen der kan anbefale nogen i malmö og omegn? og hvorn er priserne i henhold til danske priser?? De tager vist 220dkr i glostrup i dansk dækcenter eller hvad de nu hedder men jeg gider dårligt skulle fixe det til og fra job så det ville være fedt hvis jeg kunne ordne det en lørdag eller noget i sverige
Kim H Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Hvis en "pænt" hul betyder, at det er stort, skal du nok overveje, om det er sikkerhedsmæssigt korrekt at lappe det. Du kan selvfølgelig insistere på at få det lappet, men det vil være betydeligt sikrere at kassere det. Spørg din dæk-mand, om han mener at det er forsvarligt at lappe det.
Simon Irgens Besvaret November 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2006 :D HEHE:lol: Nils tror desværre ikke at sådan en gang klæ masse kan ordne det... Det er vel et par mm stort det hul Men tak alligevel, for grinet om ikke andet
Simon Irgens Besvaret November 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2006 Hvis en "pænt" hul betyder, at det er stort, skal du nok overveje, om det er sikkerhedsmæssigt korrekt at lappe det. Du kan selvfølgelig insistere på at få det lappet, men det vil være betydeligt sikrere at kassere det. Spørg din dæk-mand, om han mener at det er forsvarligt at lappe det. Sikkerhed siger du, hmm det kan der selvfølgelig være noget om... Må høre mig lidt omkring. Tak for svaret
Guest Supermule Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Jeg kan fikse det for en hundrede mand................... Kræver bare du kigger forbi Amager efter kl 16................
Gio Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Sikkerhed siger du' date=' hmm det kan der selvfølgelig være noget om... Må høre mig lidt omkring.[/quote']...også afhængig af hvor skruen har siddet. Er det i slidbanen, så burde det kunne repareres hvis ikke hullet er for stort. Er punkteringen derimod sket i yderkanten af slidbanen/siden af hjulet, så er det ikke sikkerhedsmæssigt forsvarligt at lappe det til. Det vil enhver ordentlig dækmand nikke samstemmende til.
Simon Irgens Besvaret November 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2006 Jeg kan fikse det for en hundrede mand................... Kræver bare du kigger forbi Amager efter kl 16................ Lyder fristende. Hvor på Amager? Og hvilken dage passer?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu