Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Lige endnu et spørgsmål: Jeg prøver at ringe til Migrationsverket i Malmø men kan aldrig komme igennem (ugyldigt nummer). På hjemmesiden står: 0771-36 00 52. Jeg har i desperation prøvet flere alternativer: 0046-771-36 00 52 0046-71-36 00 52 0046-0771-36 00 52 0046-36 00 52 Men intet virker! Andre med samme problem? Mvh Khil.

Besvaret
Lige endnu et spørgsmål: Jeg prøver at ringe til Migrationsverket i Malmø men kan aldrig komme igennem (ugyldigt nummer). På hjemmesiden står: 0771-36 00 52. Jeg har i desperation prøvet flere alternativer: 0046-771-36 00 52 0046-71-36 00 52 0046-0771-36 00 52 0046-36 00 52 Men intet virker! Andre med samme problem? Mvh Khil.
Ringer du fra en mobil? I så fald, så prøv at taste +46 istedet for 0046. Og så skal du ikke brug bindestreger eller mellemrum i numrene... ;)
Besvaret

Mobil, fastnet, telefonkort, voip, har prøvet det hele. 0046, +46, uden mellemrum, også det... men intet virker. Det lyder ret mystisk. Har også forsøgt at ringe til EON så jeg kan få lidt El til hjemmet, men kan hellere ikke komme igennem der.

Guest Supermule
Besvaret

Ringer du fra DK??? Isåfald skal du kontakte deres växel før du kan komme videre..... Gratis nr virker ikke fra danske mobilnumre her i SE...

Besvaret
Er 771-numre gratis numre? Växel hvem?
Växel=omstilling/direkte almindeligt nummer. 771-numre er vist frikalds-numre som kun kan tilringes fra Sverige/svenske telefoner.
Besvaret

nej, 0771 numre er 'særlig-takst' numre. 020 er frinumre. jeg kan forestille mig at det er en finte at man netop ikke skal kunne ringe til Migrationsverket hvis man ikke befinder sig i Sverige. ellers kunne alle flygtningene sidde og hygge sig i et andet land mens de også søger opholdstilladelse i Sverige. (for eksempel) man kan heller ikke ringe 0771 numre fra udlandet når der er afstemninger til melodi grand prix osv. de må have et andet almindeligt nummer der begynder med 042 eller sådan noget? på http://www.migrationsverket.se/ der kan du se nummeret 011-15 60 00 som du 100% sikkert kan ringe fra udlandet. det er deres hovedkontor.

Besvaret

OK, det giver mening. Det skal lige siges, at Migrationsverkets anden nummer (der starter med 040-) kan jeg godt ringe fra Danmark. Problemet er så bare at de ikke besvarer opkald. De har fortalt mig at jeg bare skal undlade nullet i 0771, og ringe til "frågatelefonen", men det virker altså ikke. Jeg tror jeg prøver at ringe til hovedkontoret imorgen. Tak for hjælpen alle sammen.

Guest Supermule
Besvaret

De har en afdeling i Malmø.... Migrationsverket Telefon: 040-284000 Telefax: 040-185228 Adress Ö. Farmv. 5 21216 MALMÖ Prøv det...... :)

Besvaret
nej, 0771 numre er 'særlig-takst' numre. 020 er frinumre. jeg kan forestille mig at det er en finte at man netop ikke skal kunne ringe til Migrationsverket hvis man ikke befinder sig i Sverige. ellers kunne alle flygtningene sidde og hygge sig i et andet land mens de også søger opholdstilladelse i Sverige. (for eksempel) man kan heller ikke ringe 0771 numre fra udlandet når der er afstemninger til melodi grand prix osv. de må have et andet almindeligt nummer der begynder med 042 eller sådan noget? på http://www.migrationsverket.se/ der kan du se nummeret 011-15 60 00 som du 100% sikkert kan ringe fra udlandet. det er deres hovedkontor.
042 var der i mit gamle nummer, og jeg bor i helsingborg, tvivler på at det er samme område i malmö ;-)
Besvaret

Der er også masser af firmaer der bruger de der irriterende numre typisk til kundeservice og lign.. Jeg plejer at kigge på de pågældene firmaers hjemmeside og så finde det direkte telefonnummer til deres pressekontakt person (typisk i hovedkvarteret i Stokholm) Der tages telefonen altid med det vupti og så beder man om at blive stillet om til hvad man nu har brug for. Her indgang til Ikea: http://www.ikea-group.ikea.com/corporate/press/press_contacts.html

Besvaret
042 var der i mit gamle nummer' date=' og jeg bor i helsingborg, tvivler på at det er samme område i malmö ;-)[/quote']Helsingborg ER jo verdens navle, (bare se ikeas telefonliste) men bortset fra det har du selvfølgelig ret, watson :D
Besvaret
Helsingborg ER jo verdens navle' date=' (bare se ikeas telefonliste) men bortset fra det har du selvfølgelig ret, watson :D[/quote'] Kun fordi det ikke er weekend endnu ;-) så er jeg lidt skarpere end normalt ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...