Juka Skrevet November 9, 2006 Rapporter Skrevet November 9, 2006 Hej, jeg overvejer at købe sådan en og vil derfor høre om der er nogen herinde der har en og som vil skrive lidt om den, både gode od dårlige ting, og jeg ku tænke mig at vide hvad sådan en koster i service og forsikring ca... ALT info modtages... Der skal siges at jeg tænker på en 2.2 eller mindre motor og vil bruge den som helårs bil... ps. jeg har søgt på forumet, men kunne ikke finde noget jeg kunne bruge.. på forhånd tak.
APGraph Besvaret November 9, 2006 Rapporter Besvaret November 9, 2006 Hey Jeg har en Z4 til salg. jeg har købt den fra ny her i SV. har været super glad for den, med da jeg er flyttet i hus er det nu tid til lidt mere praktisk at køre i. se http://www.blocket.se/vi/9442302.htm?ca=23_11_s
Juka Besvaret November 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 9, 2006 Hej, den ser godt nok fed ud, men jeg er på udkig efter noget billigere...
seos Besvaret November 9, 2006 Rapporter Besvaret November 9, 2006 Sorry for OT. Men ville lige høre om du har fået meget feedback med en dansk annonce på blocket.se?
Michael Stilling Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Hej Juka Jeg ville anbefale dig at gå efter en 6 cyl, hvis du kan få det til at hænge sammen med pris, forsikring m,m, det er en mere helstøbt fornemmelse af bilen, selv om den fungerer ret godt med 4 cyl også. BMWs 6 cyl motorer er ret økonomiske i dagligdrift.
Peter H. Besvaret November 11, 2006 Rapporter Besvaret November 11, 2006 Hej Juka Jeg ville anbefale dig at gå efter en 6 cyl, hvis du kan få det til at hænge sammen med pris, forsikring m,m, det er en mere helstøbt fornemmelse af bilen, selv om den fungerer ret godt med 4 cyl også. BMWs 6 cyl motorer er ret økonomiske i dagligdrift. Forsikringen på 2,2 og 2,5 er den samme :):)
Juka Besvaret November 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2006 Hvad ville forsikring være på en 2.2 el 2.5 cirka, jeg er 26, 6 år kørekort... Jeg har ikke svensk cpr nr endnu så jeg kan ikke regne det ud nogle steder...
Juka Besvaret November 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2006 og lige en sidste ting, hvad koster det ca. at servicere sådan en, og er udstyr meget dyre eller kan man leve med det... tak for svarene
Ras Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Hej Juka Omkring forsikring fik jeg et tilbud på en 3.0'er fra Vesta på ca. 10.000 SEK, alder og skadefri ca. som dig. Lige nu kører jeg dog på körklar forsikring fra Folksam til 750 SEK for ½ år... Og så vil jeg lige gentage Michael, overvej en 6'er, det vil du ikke fortryde...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu