skallstorp Skrevet November 13, 2006 Rapporter Skrevet November 13, 2006 Medkörsel söges. Bor i Skivarp, skal väre i DR byen 06.30. Har P.T ikke adgang tlil bil, derfor medkörsel og ikke samkörsel. Og derfor ikke delekörsel, men ren betaling fra min side. Har mulighed for at köre ca 10 km fra min bopäl på knallert om morgenen for at blive samlet op. Start A.S.A.P. (14 dages barsel i dec.) Hilsen T.G.
Futz Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Er det DR byen i Søborg eller Ørestad ? Og bor du i Skallstorp eller Skivarp ?
skallstorp Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 DR byen Ørestad DR byen Ørestad er det !
Guest Trine Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Er det DR byen i Søborg eller Ørestad ? Og bor du i Skallstorp eller Skivarp ? Det andet hedder vist TV-Byen...2860 Søborg:)
Gio Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Det andet hedder vist TV-Byen...2860 Søborg:)Yup...DR BYEN er let nok at huske: Du skal bruge røjsere og høreværn for at færdes derude - og når du kommer imorgen, så har du svært ved at finde din indgang, da den er sunket 70cm i forhold til dagen før ;)
skallstorp Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 Skivarp Det er aktuelt med Skivarp. Det er forbi det er min bror og ikke mig (Der bor i Skallstorp) Jeg møder heldigvis ikke 0630. Så var jeg blevet fyret den første uge.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu