Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg jo så erhvervet mig en sådan her digital box og fået koblet den til min plasma tv, og så tænder jeg den i forventning om at nu står billedet bare superskapt! Men nænej, jeg kan ikke se en skid forskel, er der andre der har digitalbox og har oplevet en væsentlig forskel?

Guest michaelbo
Besvaret

Ja, vi bruger også DTB box, et eller andet Thomson ting. Men den virker ,vi havde før et signal med skygger på både svenske og danske kanaler, selvom vi havde udendørsantenne. så det virker. Nu har du vel forbundet den rigtigt ? Når du skal se tv skal u trykke på sateller AV og så indstille kanal med remoten der hører til boxen. Det er altså ikke fordi jeg tror du er åndssvag, men det kan jo glippe

Besvaret
.... Det er altså ikke fordi jeg tror du er åndssvag, men det kan jo glippe
Det kan godt være du ikke tror det.. men det gør jeg :fight: Håber du fik det til at virke Thomas.. ellers ringer du bare, og så kigger jeg forbi når jeg har tid.... :thumbdown
Besvaret
Det kan godt være du ikke tror det.. men det gør jeg :fight: Håber du fik det til at virke Thomas.. ellers ringer du bare, og så kigger jeg forbi når jeg har tid.... :thumbdown
Hehe når du har tid, det skal da gerne funke inden jul;)
Besvaret
Mit blev bedre på en del kanaler. Bare ærgeligt DK TV2 ikke er digitalt endnu.
Øh det er skam digitalt ... har været det siden sidst i Marts.... kommer bare an på hvordan du får det ind i stuen i Sverige...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...