Daniel Skrevet November 14, 2006 Rapporter Skrevet November 14, 2006 Hej alle, jeg har sommer hus i Sverige (Höör) og under min søgning da jeg købte det for halvandet år siden faldt jeg over en lille hytte der lå ned til fiskevand. Nu er mit spørgsmål så; Hvad hedder sådan en typpe hytte og hvor kan jeg finde nogle der er til salg? På forhånd tak for svarene. Mvh. Daniel
Simon Irgens Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Hej alle, jeg har sommer hus i Sverige (Höör) og under min søgning da jeg købte det for halvandet år siden faldt jeg over en lille hytte der lå ned til fiskevand. Nu er mit spørgsmål så; Hvad hedder sådan en typpe hytte og hvor kan jeg finde nogle der er til salg? På forhånd tak for svarene. Mvh. Daniel Det hedder en fiskestuga eller bare fiskehus... Hvor man kan hitta et ved jeg sku ikke helt, men blocket.se er sikkert et udemærket gæt
ulmus Besvaret November 15, 2006 Rapporter Besvaret November 15, 2006 Hvordan ser den ud. Er det en rigtig hytte - lukket med 4 vægge og et tag, eller er den åben på de 3 sider. Hvis ja til det sidste, kan det være en "slogbod".
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu