Nenad Skrevet November 14, 2006 Rapporter Skrevet November 14, 2006 Hejsa Hvad hedder zoo'en i Stockholm? Der er en del og jeg kan ikke finde den største af dem, den der skulle være ligesom i København. På forhånd tak Nenad
Homer Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Hejsa Hvad hedder zoo'en i Stockholm? Der er en del og jeg kan ikke finde den største af dem, den der skulle være ligesom i København. På forhånd tak Nenad Arh, at sammenligne dem med København Zoo er nok en tilsnigelse, men du finder den her: www.skansen.se
ulmus Besvaret November 15, 2006 Rapporter Besvaret November 15, 2006 Skansen har ikke ret mange forskellige dyr, kun nordiske og lidt aber. Det er til gengæld også et frilandsmuseum, med gamle gårde og et helt bymiljø. Se evt. på www.ulmus.dk under seværdigheder. Der er en hel del billeder der fra.
Admin Besvaret November 15, 2006 Rapporter Besvaret November 15, 2006 Oppe i det område er det Kolmården der duer. Det er dog et stykke vej fra Stockholm. http://www.kolmarden.com/
Admin Besvaret November 17, 2006 Rapporter Besvaret November 17, 2006 Steen det er da lidt i stil med Knuthenborg er det ikke? Det ser stort ud. Det er nogle år siden jeg var der, men vel lidt ligesom en mellemting mellem Skånes Djurpark og Knuthenborg.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu