Gio Skrevet November 15, 2006 Rapporter Skrevet November 15, 2006 Grum ulykke - kørte forbi ca. 17:45, og så to biler inde i autoværnet godt smadrede samt én oppe midt på skrænten til højre. Håber alle er sluppet godt fra det - og krydser fingre for at det ikke er nogle "herinde fra".
Guest Trine Besvaret November 15, 2006 Rapporter Besvaret November 15, 2006 Grum ulykke - kørte forbi ca. 17:45' date=' og så to biler inde i autoværnet godt smadrede samt én oppe midt på skrænten til højre. Håber alle er sluppet godt fra det - og krydser fingre for at det ikke er nogle "herinde fra". [/quote'] Tjek:) men det var 2 biler på danske plader synes jeg, også en der var svær at genkende. Men så stylet ud, Hr. Moerkes bud var en Toyota Supra. Vi hang fast i 40 min tid :( . Jeg tænkte det samme, håber alle er ok....også selvom de ikke er "herinde fra"
Gio Besvaret November 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 15, 2006 Tjek:) men det var 2 biler på danske plader synes jeg, også en der var svær at genkende. Men så stylet ud, Hr. Moerkes bud var en Toyota Supra. Vi hang fast i 40 min tid :( . Jeg tænkte det samme, håber alle er ok....også selvom de ikke er "herinde fra"Præcis - jeg kunne heller ikke se nummerplade på den ene bil i venstre side, da den var knaldet godt sammen i fronten. Årsagen er jo nok den man kunne forvente på dét stræk: pludselig kø op mod Tårnby, og så er der kommet nogle stykker bragende bagfra med for høj hastighed og er blevet overrasket af at trafikken pludselig er gået i stå. (just a guess...men trafikken kan gå MEGET hurtigt i stå på det stykke)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu