Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hey jeg ska over og kigge på en audi tt til damen imorgen... skal man få tjekket i sverige også om der er restgæld/pant i bilen ligesom i danmark og hvor gør man det henne hvis det er? jeg betaler kontant nemli så banken hjælper mig ikk som i danmark

Besvaret

Regnr: RDA133 Färg: LGRÅ Fabrikat: AUDI TT COUPÉ Årsmodell: 1999 Fordonsslag: PB Chassinummer: Senaste EU-regbevis: 20041006 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2006-04-21) Antal ägare: 5 Datum för första reg.: 1999-12-30 Producentansvarig: I trafik första gång: 2000-01-06 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 132 Antal passagerare: 1 Max släpvagnsvikt: Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1380 Max lastvikt: 190 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 225/45R17 Kaross: Täckt (01) Skattevikt: 1380 Totalvikt: 1570 Tjänstevikt: 1380 Längd: 405 Bredd: 177 Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: jeg ka ik rigtig forstå deT ?

Besvaret

nej jeg ka godt se det med ejer, hvornår den er hentet osv men jeg ka ik se hvor der står om der pant i den eller ej? eller det er måske fordi der IKKE er pant i den så at jeg ikke kan se det

Guest Supermule
Besvaret

Som jeg kan se det, så er der ikke pant i bilen...... Men spørg evt sælger....:)

Besvaret

så må der være noget galt der på nettet var ovre og kigge på bilen idag og spurgte ham om han skyldte penge i bilen og det sagde han ja til??? hva gør man så nu når han skylder penge i banken ska jeg bar betale ham pengene og få ham til at skrive under på han indfrier gælden eller hva gør man?

Besvaret
så må der være noget galt der på nettet var ovre og kigge på bilen idag og spurgte ham om han skyldte penge i bilen og det sagde han ja til??? hva gør man så nu når han skylder penge i banken ska jeg bar betale ham pengene og få ham til at skrive under på han indfrier gælden eller hva gør man?
Det kan jo väre han har et lån i banken men ikke pant i bilen. Men husk at få bilen M-testet og få den forbi Audi og se om Historien passer på bilen, for denne her ejere er nok ikke nem at fat i.. Namn: MOHD ALI KALDARI, SAED Adress: Postnr: 000 00 Ort: POSTNR OKÄNT
Besvaret

Smæk en hardtop på og du får en langt federe audi både sommer og vinter. :th2: Prisen kan vi snakke lidt om men du får ikke megen tt for 99500 Sek.:rolleye: (måske i tyskland). Motor mæssigt ville jeg slet ikke overveje at snuppe 180 hk. 225 hk er langt sjovere!!! Men skriv hvis i får nogen spørgsmål. PS. God tt jagt!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...