Gejlet Besvaret November 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2006 Hvis du vidste hvor mange indlæg jeg læser om dagen ;)God service. Men så længe vores gejlede ven ikke har en adresse' date=' så får afdelingsleder hos IF nok pænt svært ved at komme op med en pris. Men det er kun en gisning...eller nærmere en "gut feeling" :)[/quote'] En "gut feeling" er også en start ;)
Guest Mogens Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Kan du evt hjælpe mig her, er ikke så skap til svensk endnu. Du skriver en mail til forsikringsselskabet - det gjorde jeg. På dansk ;) Du skal selvfølgelig angive en adresse - og også her kan man blot angive et område ;)
Guest Mogens Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Hvis du vidste hvor mange indlæg jeg læser om dagen Netop derfor :D God service. Men så længe vores gejlede ven ikke har en adresse, så får afdelingsleder hos IF nok pænt svært ved at komme op med en pris. Men det er kun en gisning...eller nærmere en "gut feeling" Ja man må selvfølgelig kunne angive, hvilket område man ønsker at bo i...
Miriam Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Ja man må selvfølgelig kunne angive, hvilket område man ønsker at bo i... Tror altså stadigvæk at en ung fyr på 20 for svære ved at få hjælp uden cpr og adresse end en hvordan skal jeg udtrykke mig en over 40 :) Men det bliver da spændende og høre om de kan hjælpe !
Guest Mogens Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Tror altså stadigvæk at en ung fyr på 20 for svære ved at få hjælp uden cpr og adresse end en hvordan skal jeg udtrykke mig en over 40 :) Men det bliver da spændende og høre om de kan hjælpe ! Hvor der er vilje, er der vej. Da man ikke har noget cpr nr, starter man ud med at nævne, at man er 40. Dernæst spørges tilfældigt om alderens indvirkning på policens størrelse :D
Guest Mogens Besvaret November 23, 2006 Rapporter Besvaret November 23, 2006 Hvor der er vilje, er der vej Forsikringen svarede følgende (20-årig ejer): UXY-576 kostar 34.333 kr/år eller 3.033 kr i månaden helförsäkrad (en Speedster 2,2)
Gejlet Besvaret November 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2006 Forsikringen svarede følgende (20-årig ejer): UXY-576 kostar 34.333 kr/år eller 3.033 kr i månaden helförsäkrad (en Speedster 2,2) Damn, så må turbo'en satme være dyr.. Min ven på 26 fik et tilbud på 10.000 kr/år på samme bil.
Guest Mogens Besvaret November 23, 2006 Rapporter Besvaret November 23, 2006 Damn, så må turbo'en satme være dyr.. Min ven på 26 fik et tilbud på 10.000 kr/år på samme bil. Hvis man er 20 og bor i Malmö, er det worse case situationen - du må ud/ned på landet :)
Gejlet Besvaret November 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2006 Hvis man er 20 og bor i Malmö' date=' er det worse case situationen - du må ud/ned på landet :)[/quote'] Hvad er der af områder max 20min kørelse fra broen? Og kan man få en/et lejlighed/hus med nyt køkken og bad for 750k og max 3k om mdr ?
SanneJ Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Hvad er der af områder max 20min kørelse fra broen? Og kan man få en/et lejlighed/hus med nyt køkken og bad for 750k og max 3k om mdr ? www.malmo.se www.hemnet.se
Gejlet Besvaret November 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2006 www.malmo.se www.hemnet.se Kender godt til hemnet.se, og har fundet nogle rigtig fede lejligheder der passer lige til mig i Nobel, men Nobel skullle ikke undre mig er et dyrt sted med bilforsikring?
Guest Trine Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Kender godt til hemnet.se' date=' og har fundet nogle rigtig fede lejligheder der passer lige til mig i Nobel, men Nobel skullle ikke undre mig er et dyrt sted med bilforsikring?[/quote'] http://www.hemnet.se/include/Default.asp?service=hemnet&type=sok&action=sok&caller=main&urval=1&oresundssok=1
Gejlet Besvaret November 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2006 http://www.hemnet.se/include/Default.asp?service=hemnet&type=sok&action=sok&caller=main&urval=1&oresundssok=1 Der har jeg også kigget, og brugt, men den fortæller ikke hvor der er billigere i forsikring i forhold til dyre... Her i DK bor jeg pt i 2400 som er en af de dyreste områder i kbh.. :(
Gio Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 At parkere på gaden i Malmö er generelt dyrt i bilforsikring. Du skal ud af byen, før det begynder at falde nævneværdigt. Du kan mindske priserne lidt, hvis du kan parkere bilen i privat garage o.l. til daglig. Men det er stadig ikke billigt.
Gejlet Besvaret November 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2006 At parkere på gaden i Malmö er generelt dyrt i bilforsikring. Du skal ud af byen, før det begynder at falde nævneværdigt. Du kan mindske priserne lidt, hvis du kan parkere bilen i privat garage o.l. til daglig. Men det er stadig ikke billigt. Menlig har jeg også fundet ud af, men hvad for områder er der uden for malmø, hvor der ikke er noget gammelt lort man skal bruge 100-200k på et sætte istand?
SanneJ Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Menlig har jeg også fundet ud af' date=' men hvad for områder er der uden for malmø, hvor der ikke er noget gammelt lort man skal bruge 100-200k på et sætte istand?[/quote'] For alt udenfor byerne er noget gammelt lort I Malmö er det trods alt udenfor byen, der bliver bygget nyt... Men du skal nok også finde ud af hvad der er vigtigst for dig, at have den der bil, eller bo lidt mere centralt, hvor det kunne väre federe at opholde sig, når man er omkring de 20...
Gejlet Besvaret November 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2006 For alt udenfor byerne er noget gammelt lort I Malmö er det trods alt udenfor byen' date=' der bliver bygget nyt... Men du skal nok også finde ud af hvad der er vigtigst for dig, at have den der bil, eller bo lidt mere centralt, hvor det kunne väre federe at opholde sig, når man er omkring de 20...[/quote'] Jeg er endeligeglad for jeg bor bare det ikke er for langt fra broen. Jeg har kun nogle enkelte krav, 2v, nyt køkken, nyere bad, ellers gereralt moderne lejlighed inden i.. Pris: 750k og husleje omkring 3k. Dette kan kun findes i Nodel området efter mange søgninger på hemnet.se
Guest Mogens Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Menlig har jeg også fundet ud af, men hvad for områder er der uden for malmø, hvor der ikke er noget gammelt lort man skal bruge 100-200k på et sætte istand? Der er til eksempel forskel, om man bor i Malmö eller Lund. Sidstnævnte har endvidere den fordel, at der er længere til broen - og dermed er køreturen en endnu større fornøjelse, om man ææælsker at køre i bil... :)
Gejlet Besvaret November 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2006 Der er til eksempel forskel' date=' om man bor i Malmö eller Lund. Sidstnævnte har endvidere den fordel, at der er længere til broen - og dermed er køreturen en endnu større fornøjelse, om man ææælsker at køre i bil... :)[/quote'] Hehe, lige kigget igennem på Hemnet.se fra området lund, intet uden jeg skal af med jeg ved ikke hvor mange penge til at bygge om ;(
Carwash Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Hehe' date=' lige kigget igennem på Hemnet.se fra området lund, intet uden jeg skal af med jeg ved ikke hvor mange penge til at bygge om ;([/quote'] Helt nye lejligheder til overkomlig priser og (:rolleye:billig forsikring:rolleye:) billig forsikring = en del regler skal være på plads, A=Alder, B=Bil klasse, C=Parkering ( egen garage/parkering ude på gade) osv kig her http://www.annestad.nu
Gejlet Besvaret November 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2006 Helt nye lejligheder til overkomlig priser og (:rolleye:billig forsikring:rolleye:) billig forsikring = en del regler skal være på plads, A=Alder, B=Bil klasse, C=Parkering ( egen garage/parkering ude på gade) osv kig her http://www.annestad.nu Annastad er desværre for dyrt, en 2v koster over 1,2mill.. Og har kun ca 750.000 sek at lege med, er trods alt alene ;D
Carwash Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Annastad er desværre for dyrt' date=' en 2v koster over 1,2mill.. Og har kun ca 750.000 sek at lege med, er trods alt alene ;D[/quote'] har sendt dig en PM..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu