Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Min søn bliver 4 år her til feb. og jeg kunne derfor godt tænke mig at gå til lidt fodbold med ham, og ville derfor høre om der er nogen herinde der ved hvor tidligt fodboldklubberne her i Malmö, begynder at træne børn, og om der er nogen der kan anbefalde en god klub. Jo tættere på Almvik jo bedre. [ATTACH]776[/ATTACH] Og nej. Chelski, Man U og Liverpool kan ikke anbefaldes :thumbdown

Besvaret

Der hvor jeg spiller, er der en anden fodboldklub, hvor jeg har set, at de har et hold for børn, der er født i 2001-2002, som altså er 4-5 år i dag. Men det er ikke inde i Malmö. Men det burde være muligt til foråret, at få indskrevet den lille mand i en klub. Jeg kender desværre ikke til klubberne inde i Malmö, men kan anbefale dig at gå ind på www.skaneboll.se og klikke på länkar, der kommer alle klubberne tilknyttet Skånes Fodboldforbund, så er det bare at klikke på lidt links der og se, om der er noget, der falder i smag.

Besvaret

Sød knægt der Michael, men jeg er bange for at han er udsat for dårlig inflydelse fra sit faderlige ophav:lol: Jeg kan desværre ikke hjælpe jer med et foldbold hold men held og lykke med bolden der:th2: Og lige et tillægs spørgsmål, han skal vel spille på det Danske landshold når han blir stor:confused:

Besvaret
Sød knægt der Michael, men jeg er bange for at han er udsat for dårlig inflydelse fra sit faderlige ophav:lol: Jeg kan desværre ikke hjælpe jer med et foldbold hold men held og lykke med bolden der:th2: Og lige et tillægs spørgsmål, han skal vel spille på det Danske landshold når han blir stor:confused:
Arsenal er selvfølgeligt noget knægten har valgt :rolleyes: Ja. Det bliver spændende at se om det bliver det Svenske, Danske eller det Færøske han vælger. Som kommende Arsenalspiller, er det vel kun et spørgsmål om hvad han selv vælger

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...