Erkan Skrevet November 20, 2006 Rapporter Skrevet November 20, 2006 Hej, Jeg vil gerne købe en jeep enten på gule plader el hvide hvis det er muligt i danmark. jeg tænkte på noget lign en grand vitara.den skal ikke være så dyr.gerne billig enten lidt brugt el fra ny af.
Meccs Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hej, Jeg vil gerne købe en jeep enten på gule plader el hvide hvis det er muligt i danmark. jeg tænkte på noget lign en grand vitara.den skal ikke være så dyr.gerne billig enten lidt brugt el fra ny af. Jeg er ikke så meget til Jeep. Jeg leder mere efter en Opel Astra Coupe Bertone eller en Folkevogn Corrado. Måske en ældre Golf III VR6 eller en endnu ældre Golf II G60. Jeg tror sgu jeg køber min i Sverige for det er nu en del billigere. Hvor er Ralf? Hej mor!
Guest Trine Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hej, Jeg vil gerne købe en jeep enten på gule plader el hvide hvis det er muligt i danmark. jeg tænkte på noget lign en grand vitara.den skal ikke være så dyr.gerne billig enten lidt brugt el fra ny af. ....og?? hvornår kommer dit spørgsmål??
Carwash Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 ....og?? hvornår kommer dit spørgsmål?? ? jeg venter .... too.... >>Erkan>>men held og lykke med køb en Jeep. hva vil du vide???
Fagerborn Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 er du virkelig sikker på at du vil have en jeep? man skal have rigtigt kørekort for at køre dem. (og ikke et fra Legoland) det trækker ved fødderne når du jokker speederen i bund, og du skal betale dobbelt brotakst for at komme frem og tilbage. sådan en segway er vist bedre til dig ;)
emre Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 er der nogen der komme med et forslag til en jeep?
Guest Trine Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 er der nogen der komme med et forslag til en jeep? Hovsa....emre/Erkan...der var vist et auto login der smuttede.. Taler vi Jeep eller SUV? og hvorfor på danske plader?
Simon Irgens Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 [QUOTE=moerke;90309]Hovsa....emre/Erkan...der var vist et auto login der smuttede.. Taler vi Jeep eller SUV? og hvorfor på danske plader?
Meccs Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 er der nogen der komme med et forslag til en jeep? Kan klart anbefale nedenstående. Der er mange timers god underholdning i sådan en fætter. Min bror og jeg brugte meget tid på da vi var yngre... http://i3.ebayimg.com/03/i/05/3e/28/b2_1_b.JPG
Furland Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hej, Jeg vil gerne købe en jeep enten på gule plader el hvide hvis det er muligt i danmark. jeg tænkte på noget lign en grand vitara.den skal ikke være så dyr.gerne billig enten lidt brugt el fra ny af. Så mange direkte modsigelser på så få linier! Er der virkelig en Jeep inden i en Grand Vitara? Kan man få en knap så dyr, gerne billig, MEN ny eller lidt brugt bil? (Hvis man kan!!! så sig til da vi er mange der gerne vil lære den finte!) Kig nu bare på www.dba.dk og se hvad i kan få til prisen! Det er jo nok et forsvindende lille antal mennesker herinde der handler biler på danske plader... *hint: det er en debat primært for os der bor, eller dem der vil flytte til Sverige*
BS Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Erkan/Emre/Supermule eller hvad du end vælger at kalde dig idag? Prøv engang at læs dine indlæg igennem inden du sender dem og vær lidt kritisk. Hvilke svar havde du forventet at få ud fra dit første indlæg? Et andet godt råd er at oprette en helt ny profil og tænk dig lidt om inden du poster et nyt indlæg. Så er der faktisk en chanse for du bliver taget seriøst.
Gio Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hovsa....emre/Erkan...der var vist et auto login der smuttede..Smart! De arbejder også begge samme sted...nice
Guest Supermule Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hvad skal jeg blandes ind i det for????? Tror lige du skal ta' en pille.......Erkan/Emre/Supermule eller hvad du end vælger at kalde dig idag? Prøv engang at læs dine indlæg igennem inden du sender dem og vær lidt kritisk. Hvilke svar havde du forventet at få ud fra dit første indlæg? Et andet godt råd er at oprette en helt ny profil og tænk dig lidt om inden du poster et nyt indlæg. Så er der faktisk en chanse for du bliver taget seriøst.
Simon Irgens Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 Smart! De arbejder også begge samme sted...nice :th2: Mon ikke de gør.. Så er der sku penge at spare ved samkørsel når man arbejder, bo og har de samme planer.... DET ER SMART HVA KÆLLINGER (cit. Robert Dølhus)
Futz Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 Hvad med en Ferrari 5 hjuls trækker jeep med GT-tank
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu