Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg vil gerne købe en jeep enten på gule plader el hvide hvis det er muligt i danmark. jeg tænkte på noget lign en grand vitara.den skal ikke være så dyr.gerne billig enten lidt brugt el fra ny af.

Besvaret
Hej, Jeg vil gerne købe en jeep enten på gule plader el hvide hvis det er muligt i danmark. jeg tænkte på noget lign en grand vitara.den skal ikke være så dyr.gerne billig enten lidt brugt el fra ny af.
Jeg er ikke så meget til Jeep. Jeg leder mere efter en Opel Astra Coupe Bertone eller en Folkevogn Corrado. Måske en ældre Golf III VR6 eller en endnu ældre Golf II G60. Jeg tror sgu jeg køber min i Sverige for det er nu en del billigere. Hvor er Ralf? Hej mor! :rolleye:
Besvaret
....og?? hvornår kommer dit spørgsmål??
Besvaret

er du virkelig sikker på at du vil have en jeep? man skal have rigtigt kørekort for at køre dem. (og ikke et fra Legoland) det trækker ved fødderne når du jokker speederen i bund, og du skal betale dobbelt brotakst for at komme frem og tilbage. sådan en segway er vist bedre til dig ;)

Besvaret
er der nogen der komme med et forslag til en jeep?
Hovsa....emre/Erkan...der var vist et auto login der smuttede.. Taler vi Jeep eller SUV? og hvorfor på danske plader?
Besvaret
Så mange direkte modsigelser på så få linier! Er der virkelig en Jeep inden i en Grand Vitara? Kan man få en knap så dyr, gerne billig, MEN ny eller lidt brugt bil? (Hvis man kan!!! så sig til da vi er mange der gerne vil lære den finte!) Kig nu bare på www.dba.dk og se hvad i kan få til prisen! Det er jo nok et forsvindende lille antal mennesker herinde der handler biler på danske plader... *hint: det er en debat primært for os der bor, eller dem der vil flytte til Sverige*
Besvaret

Erkan/Emre/Supermule eller hvad du end vælger at kalde dig idag? Prøv engang at læs dine indlæg igennem inden du sender dem og vær lidt kritisk. Hvilke svar havde du forventet at få ud fra dit første indlæg? Et andet godt råd er at oprette en helt ny profil og tænk dig lidt om inden du poster et nyt indlæg. Så er der faktisk en chanse for du bliver taget seriøst.

Guest Supermule
Besvaret

Hvad skal jeg blandes ind i det for????? Tror lige du skal ta' en pille.......:mad:

Erkan/Emre/Supermule eller hvad du end vælger at kalde dig idag? Prøv engang at læs dine indlæg igennem inden du sender dem og vær lidt kritisk. Hvilke svar havde du forventet at få ud fra dit første indlæg? Et andet godt råd er at oprette en helt ny profil og tænk dig lidt om inden du poster et nyt indlæg. Så er der faktisk en chanse for du bliver taget seriøst.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...