Peteomagic Skrevet November 20, 2006 Rapporter Skrevet November 20, 2006 Tja vi er 2 voksne 1 lille knægt på 6mdr og en hund. Hvor mange er her ellers herinde fra ?? Bare nysgerrig...;)
Miriam Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 2 voksne, 2 børn (7 og 3) og en hund. Ja, og så bor mine forældre her også :th2:
Jakob F Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Godt på vej..! Vi fik vores hus i onsdags så nu er vi også Bunkeflorister. 2 "voksne" og en lille på vej.... Ses i ICA..!
Guest michaelbo Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 tja, Vintrie hører vel til der Vi bor i Vintrie, mig og kæreste og to piger og en hunkat. Østogenskyerne er tætte her :)
Jette Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 Vi bor pt. på Sibbarp Camping men ca. 6. december bor vi så endelig i Bunkeflostrand - 2 vokse (Jette og Claus) og hver anden week-end kommer så vores bonusbarn, Frederik på 12½ år.
Jane Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 2 voksne (Christian og Jane) og en lille hund (Freja). Har boet her siden august 2005.
Carwash Besvaret November 21, 2006 Rapporter Besvaret November 21, 2006 jeg kom lige i tanke om Annestad hører til Bunkeflostrand??? hvis det gøre så kommer jeg til at bo i Annastad her til jan07. En voksen, med min datter (7år) hver 3. weekend.. arbejder i DK...
Peteomagic Besvaret November 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 21, 2006 jeg kom lige i tanke om Annestad hører til Bunkeflostrand??? hvis det gøre så kommer jeg til at bo i Annastad her til jan07. En voksen' date=' med min datter (7år) hver 3. weekend.. arbejder i DK...[/quote'] Ja ja da. Annestad hører med til bunkeflostrand. Det er da der vi bor ;)
Carwash Besvaret November 22, 2006 Rapporter Besvaret November 22, 2006 Ja ja da. Annestad hører med til bunkeflostrand. Det er da der vi bor ;) jamen vi bliver da nabor så hehe, jeg har nemlig mine bank konti i bunkeflostrand så mon ikke den er den tætteste indkøb sted til Annestad.......
Solero Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Jeg bor skam også i Annestad sammen med min kone og vores dejlige datter.
CoolAIR Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Bor i Annestad (bostadsrätt) sammen med en los... ;)
Peteomagic Besvaret November 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 28, 2006 Bor i Annestad (bostadsrätt) sammen med en los... ;) Er det hvad du kalder konen ????;)
Laro Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Vi er 2 voksne, 1 dreng på 10, og to Maine Coone katte Vi har boet her i lidt over 1 år og drengen går i skole her i Sverige, naturligvis på en Svensk skole så kan han jo altid rette på os andre når vi ikke lige kan huske et Svensk ord :)
Carwash Besvaret November 29, 2006 Rapporter Besvaret November 29, 2006 Bor i Annestad (bostadsrätt) sammen med en los... ;) Hmm lige en lille og hurtig spørgesmål. hører Bunkeflostrand til Malmø kommune? jeg tænkte på her til jan07 skal jeg jo forbi skatteVærket for at få en svensk CPR. NR. ? er det så Malmø kommune jeg skal henvende mig til?
CoolAIR Besvaret November 29, 2006 Rapporter Besvaret November 29, 2006 Yes, det er det. Et godt råd - kom tidligt på dagen, hvis du ikke vil stå i kø. Mener de åbner kl. 8. Lycka till!
Laro Besvaret November 29, 2006 Rapporter Besvaret November 29, 2006 Bunkeflostrand hører med til Malmö Bunkeflostrand blev indlemmet i Malmö kommune engang i 70´erne mener det ver i 79, men hæng mig ikke op på det. Yes du henvender dit først til den kommune du flytter fra i Danmark for at få et internordisk flyttebevis som du afleverer på folkbogföringen hos Skattevärket i Malmö, de er helt vildt effektive i forhold til det danske folkeregister som jeg måtte have fat i af tre omgange for at få dem til at registrre min nye Svenske adresse korrekt. Husk lige at hvis du fremover flytter rundt i Sverige så skal du selv rette henvendelse til det Danske folkeregister og fortælle din nye adresse da der ikke kører nogen opdateringer mellem Sverige og Danmark. Go fornøjelse Hmm lige en lille og hurtig spørgesmål. hører Bunkeflostrand til Malmø kommune? jeg tænkte på her til jan07 skal jeg jo forbi skatteVærket for at få en svensk CPR. NR. ? er det så Malmø kommune jeg skal henvende mig til?
Leth Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Vi er også på vej! - 2 voksne uden børn. Skal skrive under på et hus på Naffentorpsv. på mandag til overtagelse den 1/2 07 - Mon vi er spændte?
Laro Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Tilykke Tilykke med huset og velkommen, håber at I falder godt til:)
Jette Besvaret December 11, 2006 Rapporter Besvaret December 11, 2006 Så er vi også flyttet ind Nu er vi endelig flyttet ind. Den lange ventetid har været godt anvendt så vi var velforberedte til skiftet mellem Danmark og Sverige. Nu er vi her og vi NYDER det. Glæder os til at hilse på jer i den lokale ICA eller Willy's :th2:
Laro Besvaret December 11, 2006 Rapporter Besvaret December 11, 2006 Jamen velkommen til Hvor hyggeligt håber at I falder godt til herovre :)
Leth Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 SÅ er der skrevet under! :th2: Flyttede ind i vores "nye" hus den 1/2 og har nu været her en måned. Det er simpelthen det fedeste jeg nogensinde har gjort. Vi er flyttet fra 65m2 i Veksø til 130m2 her og har oven i købet garage med plads til 3 biler - Life is good! :th2:
Jette Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Flyttede ind i vores "nye" hus den 1/2 og har nu været her en måned. Det er simpelthen det fedeste jeg nogensinde har gjort. Vi er flyttet fra 65m2 i Veksø til 130m2 her og har oven i købet garage med plads til 3 biler - Life is good! :th2: Hjertelig til lykke og velkommen herovre. Må I blive lige så glade for skiftet som vi er.
Daniel&Roseny Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Tja vi er 2 voksne 1 lille knægt på 6mdr og en hund. Hvor mange er her ellers herinde fra ?? Bare nysgerrig...;) Vi er et par med en søn på snart 7 mdr. Flyttede ind i nybyggeriet den 2 april. Vi er rigtige glade for at være her :-)
lorup Besvaret June 24, 2007 Rapporter Besvaret June 24, 2007 På tide. Så er det vist også på tide at vi melder os under fanerne (har været alt for lang tid undervejs) Maibrith 33 år (arbejder inden for forlags branchen) Søren 32 år (arbejder med Real Estate & Facilities) Ella 3½ år (Arbejder mest med at rode og larme) + en mere på vej :D Vi bor pr. 17.07.07 på Trollsländegatan 1, Bunkeflostrand. :th2: GLÆDER OS HELT VILDT!! Mvh. Søren & Co
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu