Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Lige ind til den dag hvor man f.eks. bliver stoppet af Politiet i anden sammenhæng, viser sit pas i Kastrup eller lign. Så siger sytemet "bingo" og ups så bliver man Politifremstillet. Politiet hævner sig så ved at lade en sidde 23½ time før man kommer for en dommer. Mange mindre begavede kriminelle har den smarte ide at hvis de gemmer sig for Politiet så de ikke kan modtage forkyndelsen/indkaldelsen så sker der ikke yderligere :rolleye: -FEJL - systemet glemmer aldrig ! Jeg har selv da jeg arbejdede som student i inkassoafd- på et advokatkontor taget ud i retten når vi fik besked om at nu var der en politifremstilling, typisk havde politiet kørt ud til deres bopæl aftenen før, når de sad og så Vild med dans med familien, lagt dem i håndjern, og så ladet dem sidde i detentionen natten over. :lol: Dont mess !
Så er det eddermame surt at have købt bil af en racer-psykopat som har 300+ bøder stående og vente. :rolleye: Når nu du bliver knipset af politiets fartkontrol og de ikke kan identificere føreren pga. billedets kvalitet, så frafaldes sagen... Og her taler jeg af erfaring!! Men efter jeg har læst dine indlæg har jeg fået så dårlig samvittighed, at jeg tror jeg ringer til dem imorgen og bekender mine synder.:cry:
  • 4 months later...
Besvaret

Bøde, mistet kørekort eller hur?

Fik ikke fortalt at jeg bor i udlandet.
De spørger sgu da ellers normalt om en adresse :laugh: Hvad endte sagen med?
Besvaret

Spændende ! Ikke fordi jeg er interesseret i hvad folk har gjort af ulovligheder og hvordan de bøder / ikke bøder for dette. Det må de om. Dog forekommer det som at disse tråde er dem der lever længst, får mange svar og skaber de mest engagerede diskussioner. Man kan sige at de har en social funktion og opfylder et behov (ihvertfald for nogle !). Men at se at der er en række diskussiondeltagere, som altid har en mening eller svar til andres synspunkter. Og ikke nok med det; andres synspunkter fejes kategorisk til side som ævl, sludder og ukvalificeret vrøvl. Der bliver talt / skrevet i vulgære vendinger og brugt kraftudtryk til den helt store guldmedalje. Og det ud fra ens egen viden, ikke dokumenterede fakta; sådan er det, fordi det ved jeg !!! Og mærkværdigvis er det således, at dem der er mest kategoriske, mest nedladende i forhold til andres synspunkter, også har mest viden om flest emner. Ja, de ved ganske enkelt mest om alt. Flere af dem er absolutte topscorere i antal indlæg på dette forum. Det er dog ligegodt imponerende ! Dette forum må i stor udstrækning være oplagt at bruge som studieobjekt for psykologistuderende.

Besvaret
Spændende ! Ikke fordi jeg er interesseret i hvad folk har gjort af ulovligheder og hvordan de bøder / ikke bøder for dette. Det må de om. Dog forekommer det som at disse tråde er dem der lever længst, får mange svar og skaber de mest engagerede diskussioner. Man kan sige at de har en social funktion og opfylder et behov (ihvertfald for nogle !). Men at se at der er en række diskussiondeltagere, som altid har en mening eller svar til andres synspunkter. Og ikke nok med det; andres synspunkter fejes kategorisk til side som ævl, sludder og ukvalificeret vrøvl. Der bliver talt / skrevet i vulgære vendinger og brugt kraftudtryk til den helt store guldmedalje. Og det ud fra ens egen viden, ikke dokumenterede fakta; sådan er det, fordi det ved jeg !!! Og mærkværdigvis er det således, at dem der er mest kategoriske, mest nedladende i forhold til andres synspunkter, også har mest viden om flest emner. Ja, de ved ganske enkelt mest om alt. Flere af dem er absolutte topscorere i antal indlæg på dette forum. Det er dog ligegodt imponerende ! Dette forum må i stor udstrækning være oplagt at bruge som studieobjekt for psykologistuderende.
Sikke en bredside ;)
Besvaret

Manden må være idiot :o)

Sikke en bredside ;)
Det må have været en dansker, der skrev det - du ved een af dem, der kategorisk mener, at alle andre er idioter...
Besvaret

Hmmm, I overskriften skriver du "Manden må være idiot" og i teksten "Det må være en dansker ...". Kan du underbygge denne sammenhæng ? Eller er det således, blot fordi at du ved det ? (he, he) (Beklager at jeg kaprer tråden med en fuldstændig ligegyldig og retorisk diskussion. Det oprindelige spørgsmål må vel anses for at være besvaret i overflod)

Besvaret

Hmm...

I overskriften skriver du "Manden må være idiot" og i teksten "Det må være en dansker ...". Kan du underbygge denne sammenhæng ? Eller er det således, blot fordi at du ved det ? (he, he)
Hvis man skal følge din teori og udlægning, havde jeg næppe skrevet "må være", hvis jeg vidste det eller? Og har du den oplevelse og opfattelse, at jeg som skribent er dækkende for din teori/udlægning?
Besvaret
De spørger sgu da ellers normalt om en adresse :laugh: Hvad endte sagen med?
Sagen er ikke endt endnu.. det er en lang historie. Jeg bad om at få af vide hvor de tog deres måling da jeg ikke mente at jeg var i 70km/t zonen. Det svarede de på men ikke hvor stærkt man må køre netop der. Derfor skal jeg selv tage mig sammen og kigge derude en dag jeg har tid. Har dog ikke travlt.
Besvaret
Sagen er ikke endt endnu.. det er en lang historie. Jeg bad om at få af vide hvor de tog deres måling da jeg ikke mente at jeg var i 70km/t zonen. Det svarede de på men ikke hvor stærkt man må køre netop der. Derfor skal jeg selv tage mig sammen og kigge derude en dag jeg har tid. Har dog ikke travlt.
Okay - og du er ikke flyttet til DK igen/endnu? Det var et langt sagsforløb...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...