Kraemmer Skrevet November 24, 2006 Rapporter Skrevet November 24, 2006 Er jeg den eneste der ikke kan se denne i aften? I øvrigt, hvordan kan man komme til at se DR2?
APGraph Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Vi kan heller ikke fange TV2 i aften meget underligt. Com hem skriver ellera at den skulle være i pakken i deret analog grundudbud på vores adresse. er det nogle der ved om vi kan tage danske kanaler når nu det analog signal lukker?
fisker Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Vi kan heller ikke fange TV2 i aften meget underligt. Com hem skriver ellera at den skulle være i pakken i deret analog grundudbud på vores adresse. er det nogle der ved om vi kan tage danske kanaler når nu det analog signal lukker? Har ingen problemer med tv2 og får det osse via comhem. bor dog i helsingborg
Guest michaelbo Besvaret November 24, 2006 Rapporter Besvaret November 24, 2006 Tv-2 Vi kan desværre godt tage TV2 ;)
Skaanebo Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Når hele Sverige er overgået til det digitale sendenet bliver det vel umuligt at modtage danske kanaler som DR2 med en digitalboks i Malmø, eller er det mig, som har misforstået? Udelukker de digitale svenske signaler ikke de danske? Undrer mig over, hvorfor de store udbydere som Com.hem og Canal Digital ikke tilbyder DR2 og andre public service-kanaler som TV2's mange minikanaler. Når der nu bor så mange danskere i Skåne, så burde det vel være muligt at lægge et pres på dem for at tilbyde disse kanaler, så man ikke behøver parabol eller andet gejl.
Thomas Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Når hele Sverige er overgået til det digitale sendenet bliver det vel umuligt at modtage danske kanaler som DR2 med en digitalboks i Malmø, eller er det mig, som har misforstået? Udelukker de digitale svenske signaler ikke de danske? Undrer mig over, hvorfor de store udbydere som Com.hem og Canal Digital ikke tilbyder DR2 og andre public service-kanaler som TV2's mange minikanaler. Når der nu bor så mange danskere i Skåne, så burde det vel være muligt at lægge et pres på dem for at tilbyde disse kanaler, så man ikke behøver parabol eller andet gejl. Altså hallo du, dr2 bliver altså lissom sendt digitalt i dk, og jeg henter det med min digibox her i malmø sammen med tv2:)
Skaanebo Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Ja, det virker nu - men virker det også, når Malmø kommer med på Sveriges digitale jordbaserede sendenet? Jeg mener at have læst, at signalerne udelukker hinanden, og at de danske signaler ikke vil kunne modtages i Sverige, når først Sverige er blevet digitaliseret. I Sverige går udbredelsen af digital-tv jo i etaper, så det kommer jo også til Malmø på et tidspunkt... Ifølge http://www.teracom.se/?page=2076 overgår Skåne til Sveriges jordbaserede digital-tv den 15. oktober 2007.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu