Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ja...nu skal vi til at tjekke overfarts-oversigten med faktiske træk på kontoen. Ja ja...rend mig i Pedersen hvor skal det blive sjovt....:thumbdown
Tjaeh ... det gør jeg nu alligevel ... Jeg har nemlig oplevet flere gange at jeg er blevet trukket 250 dkk for en overfart i stedet for de normale 125. Så kan man få lov at vente en måneds tid+ på at få sine penge ... for selv om de kan trække dem i samme sekund man kører gennem slusen, er der et snefnugs chance i Helvede for at man kan få dem retur her og nu. -Ja, eller endog inden for rimelig tid... Det skete så sent som i dag :mad:
Besvaret

Facit Så kom resultatet i hus, og det endda helt uden et besøg hos Polismyndigheten. Det er en anden Øresundskunde, som har meldt mig (eller sagen) til politiet, for at have passeret broen på en enkeltrejse fra DK til SE i juli måned. Kriminalassistenten ringede her til morgen og forklarede detaljerne, og jeg har efterfølgende fået en fax med de nøjagtige oplysninger, som nu er rettet til i indlægget. På den pågældende dag havde jeg glemt min Brobizz, og var derfor på kontoret ved broen for at hente en (dobbelt) passerseddel. På den passerseddel må personalet på kontoret have skrevet et forkert eller snarere utydeligt nummer, eller også må personalet i betjeningskassen på vej fra DK til SE have tastet forkert ved returrejsen. Kriminalassisten undrer sig selv over, at Øresundsbroen igennem hele forløbet har nægtet, at de har kunnet foretage nogle af de fejl han påpegede overfor dem. Kun her i den 11. time var sagen åbenbart sendt videre på i Øresundsbroens administration, indtil en begavet ledende medarbejder har kigget på den og indrømmet, at en af de to muligheder skitseret herover nok alligevel var relevante (specifikt, at nummeret var skrevet forkert, altså en menneskelig fejl). Kriminalassisten kan nu fortælle, at sagen mod mig er afviklet, og at Øresundsbroen vil kontakte mig med henblik på at undskylde. Han lægger vægt på, at sagen kunne have fortsat og være blevet rigtig grim for mig, hvis Bro-administrationen havde fortsat sin ufejlbarligheds-policy. I den forbindelse opfordrer ham mig til ikke at stille mig tilfreds med en undskyldning, men i stedet til at søge erstatning, hvilket jeg naturligvis har tænkt mig. Overordnet vil jeg dog sige, at sagen er en smule skræmmende, også i lyset af de få sager I andre har listet op i de øvrige indlæg. Mvh Henke

Guest Supermule
Besvaret

Er det ikke bare at samle sammen og gå til pressen?????????? Kan det dokumenteres at systemet ikke er fejlfrit, har de pligt til at udbedre sytemerne indtil fejlene er luset ud.....OG kunderne har ikke pligt til at betale før de kan være trygge ved sikkerheden omkring de elektroniske transaktioner....

Besvaret

Jo, det kunne såmænd godt være en ide. I første omgang har jeg bedt kriminalassisten om at undersøge, om jeg kan anmelde Øresundsbroen til politiet i forbindelse med sagen. Han var særdeles villig til at hjælpe, og vil bede hans jurister om at undersøge, hvilke dokumenter politiet kan hjælpe mig med. Derudover har jeg fået oplysninger om de personer hos Øresundsbroen, som kan være relevante for mig at tale med. Det gør jeg mandag, og følger op på sagen. Mvh Henrik

Guest Supermule
Besvaret

Den skal IKKE dø i synden..... Du SKAL gå hele vejen med den!!!! Det er vigtigt...... Så kan vi få pillet dem ned af piedestalen de sidder på......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...