Admin Skrevet December 2, 2006 Rapporter Skrevet December 2, 2006 Til alle de amerikanofile kan jeg da lige nævne at jeg fandt et hjørne i Citygross, hvor de havde en masse amerikanske ting, man ikke normalt finder herhjemme, som Oreos,Pop tarts, mountain Dew, pretzels, cherry coke osv. Det er nede i en afdeling for "verdensmad", ved krydderierne (i hvertfald i Hyllinge). Jeg vil ikke selv kande mig for amerikanofil, men det er da meget interessant at prøve nogle af de ting de altid ævler om i TV.
Thomas Besvaret December 2, 2006 Rapporter Besvaret December 2, 2006 Til alle de amerikanofile kan jeg da lige nævne at jeg fandt et hjørne i Citygross, hvor de havde en masse amerikanske ting, man ikke normalt finder herhjemme, som Oreos,Pop tarts, mountain Dew, pretzels, cherry coke osv. Det er nede i en afdeling for "verdensmad", ved krydderierne (i hvertfald i Hyllinge). Jeg vil ikke selv kande mig for amerikanofil, men det er da meget interessant at prøve nogle af de ting de altid ævler om i TV. I malmø ved royal, ligger der en forretning der udelukkende sælger amerikanske produkter. Og har prøvet noget af deres slik og sodavand og det er absolut ikke noget for mig:(
Stokholm Besvaret December 2, 2006 Rapporter Besvaret December 2, 2006 Har haft et oreos søndagstrip de sidste par måneder.. det handler stort set om at søndag tar man i citygross og køber oreos til at pleje tømmermændene.. Mountain dew er også lækkert. Plus deres bulls eye bbq sauce.
Admin Besvaret December 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2006 Se det er så der jeg står af. Da jeg var i New York, skulle jeg da lige ned og købe nogle Oreos. Dem snakker de jo så meget om. SÅ ER DET EN GANSKE ALMINDELIG KIKS MED CREME I MIDTEN Det var der altså ikke nåwet specielt ved. Det er ligesom dem man køber i Netto. 3 pakker for en 10'er, med forskellig smag.
Stokholm Besvaret December 2, 2006 Rapporter Besvaret December 2, 2006 Se det er så der jeg står af. Da jeg var i New York, skulle jeg da lige ned og købe nogle Oreos. Dem snakker de jo så meget om. SÅ ER DET EN GANSKE ALMINDELIG KIKS MED CREME I MIDTEN Det var der altså ikke nåwet specielt ved. Det er ligesom dem man køber i Netto. 3 pakker for en 10'er, med forskellig smag. Ja de er ikke SÅ specielle.. Jeg køber dog dem med chololadeovertræk.. de styrer.
ulmus Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 I malmø ved royal' date=' ligger der en forretning der udelukkende sælger amerikanske produkter.:([/quote'] Kunne vi ikke få en lidt merespecifik adresse, please.
annaogmichael Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Kunne vi ikke få en lidt merespecifik adresse' date=' please.[/quote'] Kender ikke adressen på butikken i Malmö, men ved Kultorvet i KBH ligger der både en Amerikansk og en Engelsk butik (til alle dem der elsker Cadbury chocolade) Americana Company: peder hvitfeldt stræde 13, 1173 København K Den Engelske Butik: peder hvitfeldt stræde 15, 1173 København K
Thomas Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Kunne vi ikke få en lidt merespecifik adresse' date=' please.[/quote'] Södra vallgatan, ud til kanalen! Den anden jeg har fundet har jeg glemt hvor er:(
HenrikP Besvaret December 5, 2006 Rapporter Besvaret December 5, 2006 Beef Turkey? Den der butik i Malmö, har den Beef Turkey (Jerky) ? Faldt fuldstændigt for det i staterne men har ikke kunne finde det i hverken DK eller SE.. /Henrik
Peteomagic Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 Citygross i malmø: Ved rosengården. Adlerfelts väg 2A 213 65 Malmö Har lige været der, så håber de får flere mountain Dew hjem, købte de sidste 2 rammer der stod på hylden. http://www.bergendahlsgruppen.se/citygross/Default.aspx
Admin Besvaret December 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2006 Den der butik i Malmö, har den Beef Turkey (Jerky) ? Faldt fuldstændigt for det i staterne men har ikke kunne finde det i hverken DK eller SE.. /Henrik Det var ihvertfald ude i Citygross. Det kunne være man skulle prøve.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu