tommy_h Skrevet December 4, 2006 Rapporter Skrevet December 4, 2006 Hej Folkens. Vi vil gerne have nogle inputs fra jer, der benytter broen. Vi har på siden http://pendleroveroresundsbron.net under afstemninger nogle få spørgsmål som vi gerne vil have jeres svar på. Vi håber i vil brge 2 min på at udfylde disse, da vi håber og kunne bruge resultatet på et møde med øresundsbroen. Mvh Tommy og Co. PS. beklager indlæsnings tiden på afstemnings siden...
thomas_lund Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Jeg tror ikke de øverste 3 afstemninger fungerer. På de 2 nederste får jeg et afstemningsresultat, men ikke på de 3 øverste. (Bruger firefox hvis det gør nogen forskel)
JAHA Besvaret December 5, 2006 Rapporter Besvaret December 5, 2006 Har jeg misforstået spørgsmål 1 rigtigt? Mit nuværende gennemsnitlige forbrug er 44 ture. Jeg har en Øresundspendleraftale og ville således nu kunne tage 6 yderligere ture uden at det koster mig ekstra broafgift. Hvorfor skulle det at jeg fremover skal betale for ekstra ture få mig til at ville tage flere end 44 ture?
Danielsito Besvaret December 5, 2006 Rapporter Besvaret December 5, 2006 Har jeg misforstået spørgsmål 1 rigtigt? Mit nuværende gennemsnitlige forbrug er 44 ture. Jeg har en Øresundspendleraftale og ville således nu kunne tage 6 yderligere ture uden at det koster mig ekstra broafgift. Hvorfor skulle det at jeg fremover skal betale for ekstra ture få mig til at ville tage flere end 44 ture? Jeg kender mange der har mere end 50 overfarter om måneden. Men hvis de skulle betale 245 DKK pr. ekstra overfart, ville de nok begrænset det så meget som overhovedet muligt. Til gengæld betyder 25 DKK ikke meget for de fleste af os, hvis vi gerne vil over og sige hej til venner og familie. Daniel
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu