Just Looking Skrevet December 6, 2006 Rapporter Skrevet December 6, 2006 Har brug for lidt information ang. fødsel i Sverige. Jeg er gravid, bor i Sverige men arbejder i Danmark så jeg har et grænsegangerbevis som jeg bruger når jeg besøger den danske læge. Så vidt som jeg har forstået så kan jeg selv bestemme om jeg vil føde i danmark el sverige. Men jeg har hørt at man skal betale for at føde i sverige, et beløb på omk 7-8000 kr. Kan det virkelig passe????
rasmusrene Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 Har brug for lidt information ang. fødsel i Sverige. Jeg er gravid, bor i Sverige men arbejder i Danmark så jeg har et grænsegangerbevis som jeg bruger når jeg besøger den danske læge. Så vidt som jeg har forstået så kan jeg selv bestemme om jeg vil føde i danmark el sverige. Men jeg har hørt at man skal betale for at føde i sverige, et beløb på omk 7-8000 kr. Kan det virkelig passe???? Hej. Jeg bor selv i sverige og job i dk lige som dig, og fødte d. 22/10-2006 en lille pige på malmø sygehus og min regning lød på 160kr og det er fra søndag til tirsdag det er for mad og overnatning. så nej det koster bestemt ikke så meget som du har hørt. og ja du bestemmer selv hvor du vil føde, det kan bare være en lang tur til kbh med veer ;)
Mohlin Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Var kommer dessa mäkliga uppgifter från? Det är inte första gången. Det finns en del "Jag har hört att i Sverige..." trådar. Ganska kul, faktiskt. Men tur att detta forumet finns som kan rätta upp på missuppfattningar!!
Just Looking Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Okay... det var godt - jeg kunne heller ikke få det til at hænge sammen.
Mc.Kinnell Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 HeHe Mener faktisk at ha læst at hvis man vil ha en hjemmefødsel skal man betale for det og i visse kommuner kunne det kost op til 30000 kr .... så lidt ret er der i det ....... Ved ikke lige hvad de kr skal dække eller hvem der skal ha dem
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu