seb Skrevet December 7, 2006 Rapporter Skrevet December 7, 2006 Hej, Kan man selv prisfastsætte svenske lejligheder ved salg? Og har de egentlig andre ejendomsformer end bostadret?
Lynge Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Hej, Kan man selv prisfastsætte svenske lejligheder ved salg? Og har de egentlig andre ejendomsformer end bostadret? Jeps du bestemmer selv hvad du vil sælge din bostadsrätt til, men det er jo nok markedet der bestemmer hvad du rent faktisk for for den:th2: Du kan også leje, men ellers er der mig bekendt ikke andre muligheder.
BS Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Som der står lidt om i denne tråd kan det være du får brug for en aut. vurderingsmand til at fastsætte prisen hvis køber skal optage lån for at købe.
seb Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Tak. Betaler man skat af den svenske fortjeneste? Ligesom man betaler skat af den fortjeneste man har på salg af danske lejligheder når man er bosat i SE.
mrode Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Tak. Betaler man skat af den svenske fortjeneste? Ligesom man betaler skat af den fortjeneste man har på salg af danske lejligheder når man er bosat i SE. Læs her.. http://pendler.scanianet.dk/skat/
MKE Besvaret December 8, 2006 Rapporter Besvaret December 8, 2006 Læs her.. http://pendler.scanianet.dk/skat/ Siden kan ikke vises... MKE
mrode Besvaret December 8, 2006 Rapporter Besvaret December 8, 2006 Siden kan ikke vises... MKE Jeg tror Steen har nogle problemer med sin server. Den kommer nok op igen snart.
seb Besvaret December 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 8, 2006 Okay... Tak for link. Min tanke er nu på hvis jeg som dansker køber 2 stk lejligheder i se, sætter dem i stand og sælger dem til højrere pris (til private købere), bliver jeg så beskattet i se? Og selv om min adresse er i dk. På forhånd tak.
Nils Besvaret December 8, 2006 Rapporter Besvaret December 8, 2006 Okay... Tak for link. Min tanke er nu på hvis jeg som dansker køber 2 stk lejligheder i se, sætter dem i stand og sælger dem til højrere pris (til private købere), bliver jeg så beskattet i se? Og selv om min adresse er i dk. På forhånd tak. Ja, du beskattes i Sverige af et svensk boligsalg selv om du bor i Danmark, og skattereglerne er hårdere for boliger, du ikke selv har anvendt. :)
seb Besvaret December 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 8, 2006 Tak Niels, men er det konsekvent de 20% man snakker der?
Nils Besvaret December 8, 2006 Rapporter Besvaret December 8, 2006 Når det er erhvervsmæssigt, er skatten 30 procent, og der er ingen mulighed for udsættelse. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu