Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvor kan jeg finde de offielle renter på privat gæld i DK? Én skylder mig penge siden 2001 og afbetaler indtil videre et fast månedligt beløb. Men nu vil han gerne vide, præcis hvor meget vi er oppe i, så vi kan få resten ud af verden. :th2: Ser frem til hurtig hjælp, da jeg, for første gang i mange år, sidder og hygger mig med et større excel regneark! :scared: På forhånd tak Daniel

Besvaret

Morarenter betaler man først efter at have modtaget et par rykkere fra kreditor, og det virker jo som om din ven betaler af regelmæssigt på lånet, så det er vel noget voldsomt at afkræve morarenter af ham/hende? NB! I øvrigt sletter du et indlæg ved at trykke "edit", "slet", derefter "slet indlæg" (nede til venstre)

Besvaret
Morarenter betaler man først efter at have modtaget et par rykkere fra kreditor, og det virker jo som om din ven betaler af regelmæssigt på lånet, så det er vel noget voldsomt at afkræve morarenter af ham/hende? NB! I øvrigt sletter du et indlæg ved at trykke "edit", "slet", derefter "slet indlæg" (nede til venstre)
Sagen har været gennem advokat, retten og hele turen. Så fra dengang, til han begyndte at afbetale, er vi blevet enige om at han skal betale renter. Han kan jo også trække dem fra i skat. ;) Jeg kigge lidt under "edit". Men jeg må have overset "slet" knappen. Tak for hjælpen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...