Guest Trine Skrevet December 12, 2006 Rapporter Skrevet December 12, 2006 Grundet nye arbejdstider er jeg nu begyndt at tage toget hjem en gang imellem. De sidste 3 gange jeg har indløst billet til 72 er den ikke blevet checket. Hvad er "gebyret" for at købe billet i toget?
SanneJ Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Grundet nye arbejdstider er jeg nu begyndt at tage toget hjem en gang imellem. De sidste 3 gange jeg har indløst billet til 72 er den ikke blevet checket. Hvad er "gebyret" for at købe billet i toget? 50 DKK eller 60 SEK :) Men tror ikke du så kan bruge dit rabatkort...
Thomas Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Grundet nye arbejdstider er jeg nu begyndt at tage toget hjem en gang imellem. De sidste 3 gange jeg har indløst billet til 72 er den ikke blevet checket. Hvad er "gebyret" for at købe billet i toget? "Overprisen" Tænkte sq på noget andet! Syntes generalt at de tager overpriser på dsb;)
Guest Trine Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 50 DKK eller 60 SEK :) Men tror ikke du så kan bruge dit rabatkort... Jeg har hverken rabat eller månedskort....rabat kortet er det der skånekort ikke? så kan jeg ikke købe billetter i DSB automater, vel? Ja undskyld med jeg er ikke en haj til offentlig transport, det er af nød ikke af lyst jeg tager futteren:)
Thomas Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Jeg har hverken rabat eller månedskort....rabat kortet er det der skånekort ikke? så kan jeg ikke købe billetter i DSB automater, vel? Ja undskyld med jeg er ikke en haj til offentlig transport, det er af nød ikke af lyst jeg tager futteren:) Det er et kort du kan fylde på som du vil, dog mindst 200sek. Der er automater på hovedbanegården hvor du kan bruge det! Men jeg køber en retur når jeg tager afsted om morgenen, så slipper jeg for at tænke på det! Og så får du 20% rabat.
Toft Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 det er af nød ikke af lyst jeg tager futteren. Det siger vi alle i toget, velkommen i klubben
Guest Trine Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Det er et kort du kan fylde på som du vil, dog mindst 200sek. Der er automater på hovedbanegården hvor du kan bruge det! Men jeg køber en retur når jeg tager afsted om morgenen, så slipper jeg for at tænke på det! Og så får du 20% rabat. Fint, så kan jeg ikke bruge det til noget, tager toget fra Østerport og kun den ene vej en gang imellem. Åndsvagt man ikke kan få et klippekort med 10 klip som til al anden transport. Det er måske en sag for Foreningen Öresundsborger...
plup Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Altså, så vidt jeg husker, kan man købe et 5-turs klippekort, hvor der er noget rabat. Kan ikke helt huske om det er returklip. Men man skal lige være opmærksom på at der ikke findes klippeautomater i Sverige, så derfor kan det kun købes og klippes på dansk side. Kan heller ikke helt huske prisen, det er ved at være temmelig længe siden jeg købte sådan et.
plup Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Altså' date=' så vidt jeg husker, kan man købe et 5-turs klippekort, hvor der er noget rabat. Kan ikke helt huske om det er returklip. Men man skal lige være opmærksom på at der ikke findes klippeautomater i Sverige, så derfor kan det kun købes og klippes på dansk side. Kan heller ikke helt huske prisen, det er ved at være temmelig længe siden jeg købte sådan et.[/quote'] Var lige inde på dsb's hp og 5-turs klippekortet er desværre et returkort og koster derfor den nette sum af 575 kr Så vidt jeg kan se, findes der ikke andre typer af klippekort, højst sandsynligt pga de manglende klippeautomater på denne side af sundet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu