Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej ! Jeg "fået" en DraughtMaster og undre om nogen som ved hvad engångsfatet koster i DK ..? I Sverige går de jo på rundt 150 Skr hos Systembolaget.:lol:
130dkr så du sparer ikke noget ved at køre til dk!
Besvaret
Uff... den Draughtmaster er vist en om'er, en ren strømsluger: http://www.elsparefonden.dk/presse/pressemeddelelser2006/tuborg/index_html
Helt rigtigt at den bruger meget strøm, men har man sådan en dims tændt hele tiden ? Altså, umiddelbart ville jeg da smide øllet i køleskabet inden brug, og da det vist "dåsen" skal være tømt på 5 (?) dage, så ville jeg da nok slukke det derefter. Det er vel ikke hver dag man smider en "dåse" på anlægget ? Det håber jeg da ikke, så har man et seriøst problem ..... (man skal rende på toilettet hele tiden)
Besvaret
Helt rigtigt at den bruger meget strøm, men har man sådan en dims tændt hele tiden ? Altså, umiddelbart ville jeg da smide øllet i køleskabet inden brug, og da det vist "dåsen" skal være tømt på 5 (?) dage, så ville jeg da nok slukke det derefter. Det er vel ikke hver dag man smider en "dåse" på anlægget ? Det håber jeg da ikke, så har man et seriøst problem ..... (man skal rende på toilettet hele tiden)
Øllet skal på køl 12 timer inden man sætter det i, og det er en plasticdunk. Og du har 21 dage til at tømme den!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...