CpX Skrevet December 15, 2006 Rapporter Skrevet December 15, 2006 Hej, jeg står og skal have lån til genforhandling i svensk bank, dog ønsker jeg en anden. Jeg har nordea lige nu. Så har nogen en dejlig rådgiver som i føler har givet en god behandling, vil jeg meget gerne have en pm, eller at i skriver i tråden, med hvilken bank, adr osv. Det er lidt akut... Kan se nogen har skrevet om FSB i en anden tråd. Men lige meget, vil gerne have fat i én i sbab... og alt andet har int.;)
thsk Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Billige lån i Skandiabanken. 0.1-0.3% lavere end SBAB hvis dit lån er mellem 1og 2 mio. Ikke noget med at prutte om priserne, hvilket jeg selv er rövträt af at göre hos Nordea hvert år.
CpX Besvaret December 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2006 Har du så én jeg kan kontakte el ska jeg bare ind på hjemmesiden!? Syntes bare det er meget lettere face to face. faktisk kan jeg ikke tilgå deres hjemmeside lige nu for info... kun en skandia forsirking side... :(
thsk Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 via nettet, dejligt upersonligt. Har selv haft kontakt med en der hed Jonas Cleveberg, men min generelle opfattelse har väret en meget venlig og hjälpsom telefonbetjening
thsk Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 faktisk kan jeg ikke tilgå deres hjemmeside lige nu for info... kun en skandia forsirking side... :( http://www.skandia.se/hem/default.aspx ?? via www.skandia.se välger du bank
CpX Besvaret December 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2006 har du så også en konto i deres danske afd så du kan overfører imellem!? - Jeg betaler stadig en del danske giro kort, så er glad for at have en dansk konto. Eller klarer den svenske del det... Ville gerne betale ekstra for en bank som havde styr på både dk/se - en rådgiver ;) Men det findes ikke... Anyway, andre banker, gerne web side osv. kontaktperosn og sådan... har lidt press på med det her.
thsk Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Jepper, har også oprettet mig på DK siden, penge overföres gratis samme dag, men med relativt stort kurstab påvekselkursen (ca. 1-1,5%) Men hvis du ikke bor i DK, vil de nok kun oprette en konto der, inget visa kort eller lignende.
CpX Besvaret December 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2006 Nåh, men mener der har været noget op at vende med at veksle penge på anden vis... kan bare ikke huske det. - Dog søger jeg stadig banker. el flinke rådgivere... dårlige er der mange af.
CpX Besvaret December 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 18, 2006 Øvkai, eftersom der ikke sker vildt meget i tråden her, eller folk ikke vil ud med deres gode oplevelser - Så kan vi grænse det ind til banker i evt. kan anbefale...
Jette Besvaret December 18, 2006 Rapporter Besvaret December 18, 2006 Hej, jeg står og skal have lån til genforhandling i svensk bank, dog ønsker jeg en anden. Jeg har nordea lige nu. Så har nogen en dejlig rådgiver som i føler har givet en god behandling, vil jeg meget gerne have en pm, eller at i skriver i tråden, med hvilken bank, adr osv. Det er lidt akut... Kan se nogen har skrevet om FSB i en anden tråd. Men lige meget, vil gerne have fat i én i sbab... og alt andet har int.;) Hej Vi har været meget glade for at handle med SEB i Malmö og vores bankrådgiver er Els-Marie Nilsson. Held og lykke.
CpX Besvaret January 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 2, 2007 Jeg er selvfølgelig stadig på udkig, dog føler jeg et væld af mennesker som godt kan lide swedbank... men kørte de ikke med danske rentesats på toplånet?!
dan Besvaret January 2, 2007 Rapporter Besvaret January 2, 2007 Hvis du er utilfreds med din rådgiver i Nordea, kunne du jo overveje blot at skifte rådgiver. I alle henseender handler det jo i sidste ende ofte om kemi. I Nordea kan du jo ikke, som skrevet nedenfor, handle med priserne. Som en af de eneste banker har Nordea jo netop faste priser - men det er måske det som er problemet? Jeg er meget tilfreds med Nordea i Limham
Homer Besvaret January 2, 2007 Rapporter Besvaret January 2, 2007 I Nordea kan du jo ikke, som skrevet nedenfor, handle med priserne. Som en af de eneste banker har Nordea jo netop faste priser - men det er måske det som er problemet? Jeg er meget tilfreds med Nordea i Limham Kender godt deres "krejlus nixus" koncept, men det er nu lykkes mig at handle priser med netop Nordea i Limhamn... De skal blot presses lidt..
CpX Besvaret January 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2007 Har den som ligger i starten af gågaden - tæt på store torg. Og alt kommunikation har været envejs, og det gider jeg ikke mere. - Hvordan pressede du dem? havde tilbud med fra andre? el 1 million kontant ;) ?
Homer Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 . - Hvordan pressede du dem? havde tilbud med fra andre? el 1 million kontant ;) ? Jeg havde et tilbud med fra Skandia, og det matchede de...
CpX Besvaret January 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2007 havde du en god dialog med skandia? evt. noget speciel. Og kan man ikke ringe til dem evig og altid, døgn åbent mener jeg.
Junkeren Besvaret January 17, 2007 Rapporter Besvaret January 17, 2007 Jeg er selvfølgelig stadig på udkig' date=' dog føler jeg et væld af mennesker som godt kan lide swedbank... men kørte de ikke med danske rentesats på toplånet?![/quote'] Hvis det ikke er for sent vil jeg gerne byde ind. Vi har netop valgt Swedbanks DK afdeling på Kalvebod Brygge til at finansiere vores lejlighedskøb. Du kan selv om du vil tage toplånet i DKK til dansk rente eller i SEK til svensk rente. Vi tog det sidste, da renteudsving har noget større betydning end valutaudsving. Der er rigtig fin service. Handpenning bliver klaret med et rentefrit lån, som bliver konverteret til boliglån i forbindelse med overtagelsen. Vi har i princippet lånt 140K sek på vores glatte ansigt (ingen kaution eller noget). De tager bøvlet, så vi kan koncentrere os om at skaffe svensk personnummer og al den slags, som er formelt nødvendigt. Det er topklasse. Renter og gebyrer kan dog findes billigere. /Junkeren
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu