Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Jeg skal over til rent ip telefoni fra den 1.1.07 pga. prisen på fastnet slå alt her i Sverige. Jeg har nu Skype og har købt et svenskt skypein nummer mens jeg overvejer at købe et dansk også. Nu da noget af min kones familie er bosat i Italien og de ikke er tekniske overvejer vi også den ide om at købe et italiansk nummer også. Det er jo ganske billiger hvis de ringer lokalt end til Danmark eller Sverige. Findes der en anden løsning end skype der kan tilbyde billig telefoni og hvor man kan have 2-3 telefon nummer tilknyttet. Et andet krav er at jeg ikke skal have en computer tændt, men skal have en telefon med i lommen såm jeg kan tilknytte div. netværk hvor jeg går hen. På forhånd tak Nenad

Besvaret
Prøv at læse lidt på telsome.dk. Du kunne jo købe boksen til alle dem du skal tale med i udlandet - sende den til dem og så kan i tale sammen gratis.
Hej Dan Et lille problem, mange af dem vi skal snakke med har ikke anden et en 33.6 modem der keder sig pga. de ikke har nogle gode internet forbindelser. Derfor vil det være bedre hvis jeg havde et lokalt nummer i det land hvor vi har famillie og venner som vil tale med os. Mvh Nenad
Besvaret

Voipbuster Voipbuster er et godt alternativ til Skype. Her kan du ringe gratis til fastnet i feks. Danmark, Italien og Australien m.m. og til USA kan du ringe gratis til både fastnet og mobil. der er ialt 32 lande du i øjeblikket kan ringe gratis til med voipbuster. det eneste det kræver er, at du sætter 10 euro på din voipbuster konto, som du så kan bruge til at ringe til de lande hvor det koster at ringe til. Der er også mulighed for at købe Dansk og Svensk nummer hos Voipbuster www.voipbuster.com

• 3 weeks later...
Besvaret

Everlove Må jeg anbefale Everlove? Gu må jeg så. Det er et undervurderet dansk IP-telefoni selskab, der byder på minutpriser til DK på 10 øre / min + 29 kr. i abonnement. Selvom de har et flippet hippie-kærlighedstema er kvaliteten over acceptabel og servicen i særklasse. Har lige sikret at man må tage sit nr. med til Sverige. Det må man gerne, og taksterne er de samme, som hvis man sad i DK. /Junkeren

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...