EjS Skrevet December 17, 2006 Rapporter Skrevet December 17, 2006 Hej, Jeg ved der har været diskuteret vask en del. Nu har jeg været forbi de gule sider på nettet og i telefonbogen, søgt her og i dk.fritid.bil - intet svar... Spørgsmål: Er der virkelig ingen steder i Malmö man kan vaske sin bil mod betaling (eks. på timebasis) med sine egne vasketing. Jeg mener - lidt vand og 30 m^2 - det er alt jeg behøver. Så kan man i fred og ro ordne sin bil med sin egen børste så bilen bliver ordentlig ren de par gange om året man skal have givet lakrens og voks bagefter. Til hverdag er automat/højtryksvask/gds vel ok. Men kan det passe der ikke findes steder som det jeg beskriver ovenfor??? VH Esben
BS Besvaret December 17, 2006 Rapporter Besvaret December 17, 2006 Kan sige det sådan at JEG er ikke stødt på sådan et sted endnu. Så hvis du finder det råber du lige højt herinde! Personligt bruger jeg GDS vasken ved Preem i havnen. Men ikke særlig optimalt hvis man fx skal vokse bagefter.
Guest Mogens Besvaret December 17, 2006 Rapporter Besvaret December 17, 2006 Jow jow - bilvask findes... Jeg ved der har været diskuteret vask en del. Nu har jeg været forbi de gule sider på nettet og i telefonbogen, søgt her og i dk.fritid.bil - intet svar... Men kan det passe der ikke findes steder som det jeg beskriver ovenfor??? http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=918&page=6&highlight=bilvask Bimmer Boy skriver "Jeg er så heldig at have en garage med vaskeplads, og det bedste ved det hele er, at det er indendørs. Jeg har alt, hvad der skal til, så er man interesseret i at komme og vaske bilen, er man velkommen til det. Gratis, og hvis man får en dårlig samvigtighed over det, er man velkommen til at tage en kasse sodavand med..."
Furland Besvaret December 17, 2006 Rapporter Besvaret December 17, 2006 Ang. ham bimmer boy, så han ikke været hér siden 30/4, og man kan kun fange ham på PM, så der er ikke mange chancer dér... men sig til hvis det lykkedes!
Carwash Besvaret December 17, 2006 Rapporter Besvaret December 17, 2006 Hej, Jeg ved der har været diskuteret vask en del. Nu har jeg været forbi de gule sider på nettet og i telefonbogen, søgt her og i dk.fritid.bil - intet svar... Spørgsmål: Er der virkelig ingen steder i Malmö man kan vaske sin bil mod betaling (eks. på timebasis) med sine egne vasketing. Jeg mener - lidt vand og 30 m^2 - det er alt jeg behøver. Så kan man i fred og ro ordne sin bil med sin egen børste så bilen bliver ordentlig ren de par gange om året man skal have givet lakrens og voks bagefter. Til hverdag er automat/højtryksvask/gds vel ok. Men kan det passe der ikke findes steder som det jeg beskriver ovenfor??? VH Esben Nu ved jeg at ikke mange kender min vaske Hall , det ligger på amager , så det er et besøg værd prøv den og jeg har rabat til Ø´borger hehe www.autovasken.dk www.americancarwash.dk alt forgår i hånden og vi har åben weekenderne også...
Juff Besvaret December 18, 2006 Rapporter Besvaret December 18, 2006 http://www.ml-service.se/ref/svagertorp.htm Fungere nu også meget godt, og så er der støvsuge,pusleplads :th2:
Guest Mogens Besvaret December 18, 2006 Rapporter Besvaret December 18, 2006 http://www.ml-service.se/ref/svagertorp.htm Fungere nu også meget godt, og så er der støvsuge,pusleplads Dér må du jo ikke tage dine egne ting med - nuvel, folk gør det alligevel. Vi bruger også ind imellem det sted - udemærket og opmærksom ejer (børster ok og lign.).
Guest Mogens Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Spørgsmål: Er der virkelig ingen steder i Malmö man kan vaske sin bil mod betaling (eks. på timebasis) med sine egne vasketing. Jeg mener - lidt vand og 30 m^2 - det er alt jeg behøver. Så kan man i fred og ro ordne sin bil med sin egen børste så bilen bliver ordentlig ren de par gange om året man skal have givet lakrens og voks bagefter. Til hverdag er automat/højtryksvask/gds vel ok. Men kan det passe der ikke findes steder som det jeg beskriver ovenfor??? Hvis du nu en gang imellem kommer til "København", findes der i Taastrup et sted, hvor man står indendørs i en hal med port, hvor man i ro og mag kan vaske sin bil (højtryksspuler er der også). Stedet er Shell i Taastrup - stedét for bilentusiasten, der vil gøre vasken selv. http://kort.krak.dk/ml/link.asp?id=d645fbf6d1834cc1a9a46b3720dda4eb
BS Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Hvis du nu en gang imellem kommer til "København", findes der i Taastrup et sted, hvor man står indendørs i en hal med port, hvor man i ro og mag kan vaske sin bil (højtryksspuler er der også). Stedet er Shell i Taastrup - stedét for bilentusiasten, der vil gøre vasken selv. http://kort.krak.dk/ml/link.asp?id=d645fbf6d1834cc1a9a46b3720dda4eb Hvad skal man så af med for en vask derude?
Flemming40 Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hej, Jeg ved der har været diskuteret vask en del. Nu har jeg været forbi de gule sider på nettet og i telefonbogen, søgt her og i dk.fritid.bil - intet svar... Spørgsmål: Er der virkelig ingen steder i Malmö man kan vaske sin bil mod betaling (eks. på timebasis) med sine egne vasketing. Jeg mener - lidt vand og 30 m^2 - det er alt jeg behøver. Så kan man i fred og ro ordne sin bil med sin egen børste så bilen bliver ordentlig ren de par gange om året man skal have givet lakrens og voks bagefter. Til hverdag er automat/højtryksvask/gds vel ok. Men kan det passe der ikke findes steder som det jeg beskriver ovenfor??? VH Esben Prøv evt. Preem i Arlöv, Dalbyvägen 55. Jeg har ikke prøvet den selv, men de har vist en vaskehal, hvos man selv skal stå for vasken af bilen.
Nic Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 hvad med MECA carwash lige ud for svågertorp stationen, den kan anbefales monster ren bil
Markowitch Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 Vaskehal ved Agnesfridd Der er ca. 5-6 vaskebåse ved Agenesfridsvägen ved siden af Skoda forhandleren. De bruger et polet system, hvor man kan købe højtryksspuling uden børste, med børste osv. Der er også to støvsuge standere. Det ser ud som et sted hvor man sagtens kan tage sine egne ting med. Dog har jeg aldrig prøvet stedet selv.
CoolAIR Besvaret April 14, 2007 Rapporter Besvaret April 14, 2007 hvad med MECA carwash lige ud for svågertorp stationen' date=' den kan anbefales monster ren bil[/quote'] Kan også godt anbefale MECA. Det er noget af det tætteste man kommer på at vaske bilen selv. Desuden god service generelt. Den har vist været nævnt før på disse sider, men prisen er nu 125...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu