thn Skrevet December 20, 2006 Rapporter Skrevet December 20, 2006 Er mæglerne ved at gå væk fra hemnet eller er der bare julemode? har aldrig set så få lejligheder til salg før Mvh Dennis
plup Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 Tror bare det er julemode. Det var også sådan sidste år ved denne tid, tror ikke folk kan overskue at sætte deres bolig til salg lige op til jul.
Fagerborn Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 Der er ikke mange der har tid og overskud til at rende på fremvisninger i december måned, og det ved mæglerne, så dem der skal sælge venter til januar hvis de kan. Og så er mæglere jo som 112 - man kan ringe døgnet rundt og det er deres livsstil, så en forklaring kan også være at de simpelthen vil have fri over jul og nytår. En anden forklaring kan være at det er kutyme at trække surdeje væk fra markedet før jul- og nytår, og så lancere dem som friske objekter til hellig tre konger, der er den første fremvisningsomgang i det nye år.
mrode Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 Er mæglerne ved at gå væk fra hemnet eller er der bare julemode? har aldrig set så få lejligheder til salg før Mvh Dennis Mon ikke det er pga. julen.. jeg sætter i hvert fald min lejlighed til salg i januar, da jeg tænkte december var en dårlig måned at gøre det i.
watcher Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 ja det dejligt jeg er overbevist om at det også er en af grundene til vi rent faktisk fik det hus vi fik og der kun var 1 andet par end os int i det for normalt har der været RIGTIG mange int og de har ligget endnu længere væk de huse så hurra for det:love2:
plup Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 ja det dejligt jeg er overbevist om at det også er en af grundene til vi rent faktisk fik det hus vi fik og der kun var 1 andet par end os int i det for normalt har der været RIGTIG mange int og de har ligget endnu længere væk de huse så hurra for det:love2: Det var det samme for os sidste år. Vi fik beskeden om at vi havde vundet budrunden d. 30. december...åh hvor var det bare en fed nytårsaften
thn Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 synes bare der var mange flere sidste år. Vi kiggede nemlig meget i dec. sidste år og jeg mindes der var ca. 800 bostadsrätter i malmø. Det tal er så langsomt faldet og nu på 470
plup Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 synes bare der var mange flere sidste år. Vi kiggede nemlig meget i dec. sidste år og jeg mindes der var ca. 800 bostadsrätter i malmø. Det tal er så langsomt faldet og nu på 470 Som tidligere nævnt kiggede vi også i december sidste år og der var den også nede og skrabe de 400....
thn Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 nå så må det bare være mig der husker forkert. Men det kan jo egentlig også være ligegyldigt. Skal jo hverken købe eller sælge :-)
Anine Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Hej! Jeg skal have fundet noget inden 1. februar, så det er bare at sige til hvis I kender til en bostadsrätt med en månadshyra under 4000 og en pris på mellem 7-800.000, eller en umøbleret hyresrätt. :) I Malmö der egner sig til en grænsependler uden bil. Stress Mvh, Anine
Guest carspar Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Der er altid juleträthed inden for boligsalget her i Snaphanernes land. Juleträtheden går först rigtig over til påske. Tja sådan er der så meget.
DoJo Besvaret December 30, 2006 Rapporter Besvaret December 30, 2006 Hej! Jeg skal have fundet noget inden 1. februar, så det er bare at sige til hvis I kender til en bostadsrätt med en månadshyra under 4000 og en pris på mellem 7-800.000, eller en umøbleret hyresrätt. :) I Malmö der egner sig til en grænsependler uden bil. Stress Mvh, Anine her er der en som en af mine venner var ude og se på http://www.hemnet.se/a.asp?id=3463564&q=1&s=4 den er dog i lidt dårlig stand så jeg er næsten sikker på du kan få den til en 50k under prisen, og så selv gøre den lækker :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu