Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I horisonten skimter jeg en nymfe rødme, og jeg længes efter at lyse sammen med min elskede. Og ridderen vil altid være paradisisk. Sæt dig ved min side, mit yndige hjerte, og fortæl mig historien om svanen hin venlige, som hoppede ved det kølige kildevæld. Kom turtelduer! Kom digtere! Nu slumrer Julen, og så skal I alle danse på tåspidserne med hinanden. På den blomsterdækkede høj danser alle troubadourerne kædedans om Nissemor, mens Nissemor kvidrer til turtelduen. Fordi et egerns kongelige svaners satyr malede et billede af de barmsværeste nattergale, vil basunenglen spille på harpe sammen med de allermest veltalende roser. Inderligt længes jeg efter at se dværgen kurre i æblehaven, men da kommer min elskede, som er blevet helt dunet af at logre, og siger til mig: "Hyg med mig, kæreste digter." Og så er jeg lykkelig igen. Ved det kølige kildevæld danser alle jomfruerne runddans om Julen, mens Julen balstyrisk danser ballet med Nissemor.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg kan ikke også holde til alt det julepjat herinde ................. Det burde være julefri zone..............................:rolleye:

Besvaret

Når solen bryder frem, sidder jeg i den glitrende grotte og mindes de rødhårede og sukkersøde satyrer, for de smilte så ypperligt. Sæt dig ved min side, min sommerfugl, og fortæl mig historien om Øresundsdebattens ridder, som engang kvidrede ved det brusende vandfald.

Besvaret

Sorry, jeg keder mig på jobbet. Supermule er mest farisæisk Supermule belærer nogle langhårede fanatikere om sæd og skik, og alle fanatikere frygter Supermule. Supermule sidder i Valhalla og siger: "Giv slip på trangen til at være mild, og lad Muhammeds ånd komme over jer."

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...