Carsten Olsen Skrevet December 21, 2006 Rapporter Skrevet December 21, 2006 I horisonten skimter jeg en nymfe rødme, og jeg længes efter at lyse sammen med min elskede. Og ridderen vil altid være paradisisk. Sæt dig ved min side, mit yndige hjerte, og fortæl mig historien om svanen hin venlige, som hoppede ved det kølige kildevæld. Kom turtelduer! Kom digtere! Nu slumrer Julen, og så skal I alle danse på tåspidserne med hinanden. På den blomsterdækkede høj danser alle troubadourerne kædedans om Nissemor, mens Nissemor kvidrer til turtelduen. Fordi et egerns kongelige svaners satyr malede et billede af de barmsværeste nattergale, vil basunenglen spille på harpe sammen med de allermest veltalende roser. Inderligt længes jeg efter at se dværgen kurre i æblehaven, men da kommer min elskede, som er blevet helt dunet af at logre, og siger til mig: "Hyg med mig, kæreste digter." Og så er jeg lykkelig igen. Ved det kølige kildevæld danser alle jomfruerne runddans om Julen, mens Julen balstyrisk danser ballet med Nissemor.
Guest Supermule Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Jeg kan ikke også holde til alt det julepjat herinde ................. Det burde være julefri zone..............................
Carsten Olsen Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 Når solen bryder frem, sidder jeg i den glitrende grotte og mindes de rødhårede og sukkersøde satyrer, for de smilte så ypperligt. Sæt dig ved min side, min sommerfugl, og fortæl mig historien om Øresundsdebattens ridder, som engang kvidrede ved det brusende vandfald.
Guest Supermule Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Der findes piler imod den slags.............. http://firma.eniro.dk/query?what=cs&search_word=apotek&where=2300 Nogle af dem har åbent sent.....................
Carsten Olsen Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 Sorry, jeg keder mig på jobbet. Supermule er mest farisæisk Supermule belærer nogle langhårede fanatikere om sæd og skik, og alle fanatikere frygter Supermule. Supermule sidder i Valhalla og siger: "Giv slip på trangen til at være mild, og lad Muhammeds ånd komme over jer."
credde Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Utroligt hvilke folk man lukker ud nu om dage Det er altså fuldstændig sort det der igen
BS Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Har de fået internet på Skt. Hans?
Lynge Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Det må da være svært at skrive med spændetrøje på
BS Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Det må da være svært at skrive med spændetrøje på Nej da. Man kan få sådan en pind man kan sætte i panden man kan skrive med :D
credde Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Nej da. Man kan få sådan en pind man kan sætte i panden man kan skrive med :D Sådan én har du måske?
BS Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Sådan én har du måske? Fald død om:fight:
Carsten Olsen Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 Det må da være svært at skrive med spændetrøje på Nej, det er det ikke, man bruger bare fødderne. :
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu